جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

اگر آپ اپنا چہرہ نمکین پانی سے دھو لیں تو کیا ہوگا؟ اس کے فائدے اور نقصانات جانیں۔

نمکین پانی کا استعمال آپ کی جلد کے بہت سے مسائل کو حل کر سکتا ہے۔ آئیے جانتے ہیں کھارے پانی کے فوائد اور اس کے استعمال کا طریقہ

ہم جلد کی دیکھ بھال کے لیے کئی طرح کے ٹپس پر عمل کرتے ہیں۔ لیکن کیا آپ نے کبھی نمکین پانی سے منہ دھویا ہے؟ اگر نہیں. تو ان کے فوائد جان کر آپ ضرور دھوئیں گے۔ نمکین پانی کا سن کر آپ کو عجیب سا لگے گا لیکن ہم آپ کو بتاتے چلیں کہ یہ ہیک یا نسخہ آپ کی جلد کو کئی مسائل سے بچا سکتا ہے۔ آج اس آرٹیکل میں ہم نمکین پانی سے چہرہ دھونے کا طریقہ اور اس کے فوائد کے بارے میں بتائیں گے۔ آئیے جانتے ہیں نمکین پانی سے چہرہ دھونے کے کیا فوائد ہیں؟

washing face with salt water benefits in urdu

1. مہاسوں سے نجات.(Relief from acne)

اگر آپ ایکنی کے مسائل سے نجات حاصل کرنا چاہتے ہیں تو نمکین پانی سے منہ دھو لیں۔ دراصل، نمکین پانی میں قدرتی طور پر بیکٹیریا کو جذب کرنے کی خاصیت ہوتی ہے۔ یہ جلد کے چھیدوں کو کم کرکے آپ کی جلد کو ٹائٹ کرنے میں مددگار ہے۔ یہی نہیں نمکین پانی سے چہرہ دھونے سے آپ کی جلد میں موجود اضافی تیل بھی ختم ہو جاتا ہے۔ جس سے آپ ایکنی کے مسئلے سے نجات پا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: سردیوں میں ناریل کے تیل سے فیس ماسک بنائیں، چہرہ دن بھر نمی اور چمکدار رہے گا۔

2. ٹونر کے طور پر کام کرتا ہے۔(Acts as a toner)

آپ نمکین پانی کو ٹونر کے طور پر استعمال کر سکتے ہیں۔ دراصل، نمکین پانی جلد کے چھیدوں کو کم کرکے جلد سے تیل نکالنے میں مدد کرتا ہے۔ یہ آپ کی جلد کو قدرتی طور پر ہموار اور تروتازہ بناتا ہے۔ جلد کو صاف اور چمکدار بنانے کے لیے آپ نمکین پانی کو بطور ٹونر استعمال کر سکتے ہیں۔

3. جلد کو صاف کریں۔(Exfoliate the skin)

نمک میں قدرتی exfoliant خصوصیات ہیں. یہ مردہ جلد کو نکالنے میں مددگار ہے۔ آپ کے جوان ہونے کو بھی بہتر بناتا ہے۔ جس کی وجہ سے آپ کی جلد کی چمک اور ٹائیننگ بڑھ جاتی ہے۔ یہ مجموعی جلد کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ صرف میری صحت

4. جلد کے مسائل کا علاج کریں۔(Treat skin problems) 

نمکین پانی کا استعمال جلد کے کئی قسم کے مسائل جیسے چنبل، ایگزیما، خشک جلد وغیرہ کو دور کرنے کے لیے کیا جاتا ہے۔ درحقیقت سمندری نمک میں کیلشیم، پوٹاشیم اور میگنیشیم جیسے کئی قسم کے غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں جو آپ کی جلد کو صحت مند رکھنے میں کارآمد ثابت ہوتے ہیں۔

5. جلد کو ڈیٹوکس کریں۔(Detox the skin)

نمک میں جذب کرنے کی بہت اچھی خصوصیات ہیں۔ یہ قدرتی طور پر آپ کی جلد کو detoxifies کرتا ہے اور آپ کی جلد سے زہریلے مادوں کو باہر نکال دیتا ہے۔ جس کی وجہ سے آپ کی جلد جوان اور چمکدار نظر آتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: جلد کی چمک بڑھانے کے لیے ناریل کا تیل اور بیکنگ سوڈا لگائیں، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

6. ایک جھاڑی کی طرح کام کریں۔(Act like a scrub)

آپ نمکین پانی کو اسکرب کے طور پر بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ یہ جلد سے مردہ خلیوں کو باہر نکال کر آپ کی جلد کو اندر سے صاف رکھتا ہے۔ یہی نہیں بلیک ہیڈز اور وائٹ ہیڈز کے مسئلے کو دور کرنے میں بھی یہ کارآمد ہے۔

نمکین پانی تیار کرنے کا طریقہ.(how to prepare salt water)

چہرے کی صفائی کے لیے نمکین پانی بنانے کے لیے 4 کپ ڈسٹل یا ابلا ہوا پانی لیں۔ اب اس میں 2 چائے کے چمچ نان آئوڈائزڈ نمک گھول لیں۔ آپ اس نمکین پانی کو ایئر ٹائٹ اسٹوریج کنٹینر میں محفوظ کر سکتے ہیں۔ اور ضرورت پڑنے پر استعمال کیا جا سکتا ہے۔

washing face with salt water benefits in urdu

نمکین پانی کا نقصان.(salt water damage)

اگر آپ کی جلد حساس ہے تو نمکین پانی کا استعمال نہ کریں۔ یہ آپ کی جلد کو بہت خشک بنا سکتا ہے۔ اس کے علاوہ نمکین پانی کا زیادہ استعمال بھی جلد پر داغ دھبوں اور داغ دھبوں کا باعث بن سکتا ہے۔ اس کے علاوہ اگر آپ پہلے ہی کسی جلد کی بیماری میں مبتلا ہیں تو نمکین پانی کے استعمال سے پرہیز کریں۔

 

کھارا پانی جلد کے لیے بہت اچھا ہے۔ لیکن اگر آپ کی جلد حساس ہے تو اس پانی کے استعمال سے گریز کریں۔ اس کے ساتھ ہی اگر آپ پہلی بار نمکین پانی استعمال کر رہے ہیں تو پیچ ٹیسٹ ضرور کریں۔ تاکہ جلد پر کسی قسم کی الرجی سے بچا جا سکے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button