صحت مند غذا

آنکھوں سے مسلسل پانی آتا ہے؟ اسے دور کرنے کے 5 گھریلو ٹوٹکے جانیں۔

بار بار آنے والی آنکھوں کے لیے آپ کچھ آسان گھریلو علاج کی مدد لے سکتے ہیں۔ ان کے بارے میں جانیں۔

کبھی کبھی آنکھوں سے پانی آنے لگتا ہے۔ لوگ اس مسئلے کا علاج نہیں جانتے اور انہیں طویل عرصے تک اسے برداشت کرنا پڑتا ہے۔ دراصل کچرا یا گندگی آنکھ میں جانے سے آنکھ سے پانی آنے کا مسئلہ ہو سکتا ہے۔ جو لوگ زیادہ دیر تک سکرین پر کام کرتے ہیں ان کی آنکھوں میں پانی آنے کا مسئلہ بھی ہو سکتا ہے۔ آنکھ کی بندش، قرنیہ کی بیماری، آنکھ کی کمزوری سے آنکھوں میں پانی آتا ہے۔ اس پریشانی سے نجات کے لیے آپ کچھ آسان گھریلو ٹوٹکوں کی مدد لے سکتے ہیں۔ اس آرٹیکل میں ہم 5 آسان طریقے جانیں گے جن سے آنکھوں میں پانی آنے کے مسئلے سے چھٹکارا حاصل کیا جاسکتا ہے۔

1. برف کا استعمال-(Use of Ice)

برف کی مدد سے آپ آنکھوں میں پانی آنے کے مسئلے سے نجات پا سکتے ہیں۔ برف کو صاف رومال میں لپیٹیں۔ پھر اسے آنکھ کے گرد اور پلکوں پر لگائیں۔ یہ طریقہ صبح و شام دہرائیں۔ اس سے آپ کی آنکھوں کو سکون ملے گا اور آنکھوں میں پانی آنے کی پریشانی سے نجات ملے گی۔

watery-eyes-treatment-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. گرم پانی.( Hot Water)

آنکھوں میں جلن اور خارش کے مسئلے کو دور کرنے کے لیے آپ گرم پانی کا استعمال کر سکتے ہیں۔ گرم پانی میں ایک چٹکی نمک شامل کریں۔ اس پانی میں روئی بھگو کر آپ آنکھوں کو سیراب کر سکتے ہیں۔ آنکھ کے اندر پانی نہ آنے دیں۔ آپ دن میں 2 سے 3 بار اس علاج پر عمل کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: خالی پیٹ ادرک کا پانی پینے سے یہ 5 فائدے حاصل ہوں گے۔

3. Triphala

ترپھلا کے پانی سے آنکھوں کو دھو کر آنکھوں میں پانی آنے کے مسئلے سے چھٹکارا حاصل کر سکتے ہیں۔ آپ دن میں دو بار اس علاج پر عمل کر سکتے ہیں۔ آپ خشک دھنیا کے بیجوں کا استعمال آنکھوں کی پانی کی پریشانی کو دور کر سکتے ہیں۔ خشک بیجوں کو ابال کر ایک طرف رکھ دیں۔ ٹھنڈا ہونے کے بعد آنکھوں کو بیجوں کے پانی سے دھو لیں۔ اس سے آنکھوں میں پانی آنے کا مسئلہ دور ہو جائے گا۔

4 – کچا آلو.(Raw Potato )

کچے آلو کو آنکھوں میں پانی آنے کی پریشانی دور کرنے کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ کچے آلو میں اسٹرینجنٹ پایا جاتا ہے۔ آنکھوں میں پانی آنے کا مسئلہ دور کرنے کے لیے آلو کے ٹکڑے کاٹ کر فریج میں رکھ دیں۔ ٹھنڈے ٹکڑوں کو 15 سے 20 منٹ تک اپنی آنکھوں پر رکھیں۔ 2 سے 3 دن میں آرام آجائے گا۔

یہ بھی پڑھیں: یہ 10 گھریلو ٹوٹکے آنکھوں کو صحت مند رکھنے میں مددگار ثابت ہوں گے۔

watery-eyes-treatment-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

5. گلاب کا پانی.( Rose Water )

عرق گلاب کی مدد سے آنکھوں کو ٹھنڈک ملتی ہے۔ روئی پر عرق گلاب ڈال کر آنکھوں پر لگائیں۔ اس سے آنکھوں سے پانی آنے کا مسئلہ دور ہو جائے گا۔ آپ اس علاج کو دن میں دو سے تین بار دہرا سکتے ہیں۔

آنکھوں میں پانی آنے کا مسئلہ لمبے عرصے تک برقرار رہے تو انتظار نہ کریں، ڈاکٹر سے رابطہ کریں۔ انفیکشن کی وجہ سے آنکھوں میں پانی بھی آ سکتا ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button