جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

چھٹی کے دن اس طرح اپنی جلد کا خیال رکھیں، جلد چمکدار نرم ہو جائے گی۔

ہفتے کے آخر میں جلد کی دیکھ بھال انگریزی میں: ہم روزانہ جلد کی دیکھ بھال کرنے کے قابل نہیں ہیں، لیکن ہمیں ہفتے کے آخر میں اپنی جلد کی دیکھ بھال کرنی چاہیے۔ ہفتے کے آخر میں جلد کی دیکھ بھال کا معمول

گھر میں ویک اینڈ سکن کیئر روٹین: ہم سب گھر، دفتر اور کیریئر کے درمیان اس قدر الجھے ہوئے ہیں. کہ ہم اپنی صحت اور جلد کا خیال رکھنا ضروری نہیں سمجھتے۔ تندرست اور تندرست رہنے کے لیے. ہم اب بھی صحت بخش خوراک لیتے ہیں لیکن ہمیں روزانہ جلد کی دیکھ بھال کرنے کا وقت نہیں ملتا۔ ایسے میں اگر آپ ویک اینڈ پر بھی اپنی جلد کی اچھی طرح دیکھ بھال شروع کر دیں تو جلد چمکدار اور خوبصورت بن سکتی ہے۔ اس طرح آپ ویک اینڈ پر اپنی جلد کی دیکھ بھال کر سکتے ہیں۔

ہفتے کے آخر میں جلد کی دیکھ بھال کے معمول کے اقدامات.(Weekend Skin Care Routine Steps)

اگر آپ کو ہفتے کے دنوں میں جلد کی دیکھ بھال کا وقت نہیں ملتا ہے. تو آپ ہفتے کے آخر میں اپنے لیے ایک دن نکال سکتے ہیں۔ اگر آپ ایک دن بھی اپنی جلد کی اچھی طرح دیکھ بھال کریں تو آپ کی جلد ہمیشہ خوبصورت رہ سکتی ہے۔

weekend-skin-care-routine-steps-in Urdu

صفائی کرنا.(Cleansing)

ہر روز جلد کو ٹھیک سے صاف نہیں کیا جاتا۔ اس لیے ویک اینڈ پر سب سے پہلے چہرے کو صاف کرنا بہت ضروری ہے۔ اس کے لیے آپ ہلکا کلینزر استعمال کر سکتے ہیں۔ اس سے جلد پر جمع ہونے والی تمام گندگی، دھول اور مٹی آسانی سے دور ہو جائے گی۔ چہرے کی اندرونی صفائی ہو جائے گی، جلد صاف اور تروتازہ نظر آئے گی۔

یہ بھی پڑھیں: مون سون میں اپنے چہرے کا اس طرح خیال رکھیں، جلد چمک جائے گی۔

ایکسفولیئشن.(Exfoliation)

ویک اینڈ پر جلد کو صاف کرنا نہ صرف ضروری ہے بلکہ جلد کو ایکسفولیئٹ کرنا بھی بہت ضروری ہے۔ اس کے لیے آپ کوئی اچھا سکربر استعمال کر سکتے ہیں۔ اگر آپ چاہیں تو کافی اور شوگر اسکربر تیار کریں۔ اس سے اپنی جلد پر ہلکے ہاتھوں سے 3 سے 5 منٹ تک مساج کریں۔ اس کے بعد جلد کو صاف پانی سے دھو لیں۔ ایکسفولیئشن جلد کے مردہ خلیوں کو ہٹاتا ہے، بلیک ہیڈز اور وائٹ ہیڈز کو دور کرتا ہے۔ جلد کو گہرائی تک اسکرب کرنے سے جلد صاف ہوجاتی ہے۔

چہرے کی بھاپ حاصل کریں۔(Face Steam)

جس طرح بھاپ لینے سے گلا صاف ہوتا ہے، اسی طرح چہرے کی بھاپ لینے سے بھی چہرہ صاف ہو جاتا ہے۔ چہرے کی بھاپ لینے سے کھلے مسام کھل جاتے ہیں، جلد کی اوپری تہہ کے نیچے جمع ہونے والی گندگی آسانی سے دور ہوجاتی ہے۔ بھاپ لینے سے بلیک ہیڈز بھی دور ہو جاتے ہیں۔ اس کے علاوہ بھاپ لینے سے چہرے پر دوران خون بڑھتا ہے اور چہرہ چمکتا ہے۔ اس لیے آپ کو ہفتے میں ایک بار بھاپ ضرور لینا چاہیے۔

چہرے کا ماسک.(Face Mask)

جلد کو چمکدار، ملائم بنانے کے لیے فیس ماسک کا استعمال بھی بہت ضروری ہے۔ اگر آپ کو روزانہ فیس ماسک لگانے کا وقت نہیں ملتا ہے تو آپ صرف ویک اینڈ پر ہی فیس ماسک لگا سکتے ہیں۔ فیس ماسک لگانے سے جلد میں نکھار آتا ہے، ساتھ ہی جلد نرم اور چمکدار بھی ہوتی ہے۔ اس کے لیے آپ گھر کا بنا ہوا ہائیڈریٹنگ فیس ماسک لگا سکتے ہیں۔ لیکن اپنی جلد کی قسم کو مدنظر رکھتے ہوئے کوئی بھی فیس ماسک لگائیں۔ آپ کوئی بھی فیس ماسک لگانے سے پہلے پیچ ٹیسٹ کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: جانیں کہ یہ ہارمون آپ کی جلد کے لیے کتنا فائدہ مند یا نقصان دہ ہے۔

weekend-skin-care-routine-steps-in Urdu

تیل کی مالش.(Oil Massage)

اگر آپ کی جلد خشک ہے تو آپ ہفتے کے آخر میں چہرے کے تیل کا مساج ضرور کریں۔ تیل کی مالش چہرے پر خون کی گردش کو بڑھاتی ہے۔ چہرے کی جلد ہائیڈریٹ رہتی ہے، اس میں نمی برقرار رہتی ہے۔ اس کے لیے آپ ناریل کا تیل استعمال کر سکتے ہیں۔ ناریل کا تیل جلد کے لیے اچھا ہے۔

جلد کی دیکھ بھال کا معمول انگریزی میں: اگر آپ کو روزانہ اپنی جلد کی دیکھ بھال کرنے کا وقت نہیں ملتا ہے، تو آپ صرف ویک اینڈ پر ہی جلد کی دیکھ بھال کر سکتے ہیں۔ اگر ہفتے میں ایک بار بھی جلد کی مناسب دیکھ بھال کی جائے تو یہ جلد کو نکھار دیتی ہے۔ جلد کی گندگی صاف ہو کر جلد نرم ہو جاتی ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button