ورزش اور فٹنس

وزن کم کرنے کے لیے یہ 4 مشروبات روزانہ صبح خالی پیٹ پئیں، آہستہ آہستہ موٹاپا اور اپھارہ کم ہونا شروع ہو جائے گا۔

وزن کم کرنے والے مشروبات: آپ وزن کم کرنے کے لیے کچھ خاص مشروبات پی سکتے ہیں۔ ان مشروبات کو صبح خالی پیٹ پینے سے آپ کا وزن تیزی سے کم ہوگا۔

آج کل اکثر لوگ اپنے بڑھتے ہوئے وزن سے پریشان ہیں۔ موٹاپا عام سے لے کر سنگین تک کئی بیماریوں کا باعث بھی بنتا ہے۔ ایسے میں وزن کو کنٹرول میں رکھنا بہت ضروری ہے۔ وزن کم کرنے کے لیے لوگ کیا کرتے ہیں؟ مختلف قسم کی خوراک اور کھانے کے نمونوں کی پیروی کرتا ہے۔ لیکن وزن میں کوئی خاص فرق نہیں ہے۔ ایسی صورتحال میں اگر آپ چاہیں تو وزن کم کرنے کے لیے کچھ خاص وزن کم کرنے والے مشروبات کو اپنی خوراک میں شامل کر سکتے ہیں۔

ان مشروبات کو صبح خالی پیٹ پینے سے میٹابولزم بہتر ہوتا ہے، جسم کو توانائی ملتی ہے اور وزن بھی کم ہوتا ہے۔ وزن کم کرنے والے مشروبات جسم میں جمع چربی کو آہستہ آہستہ جلانے میں مدد دیتے ہیں

وزن میں کمی کے مشروبات. (weight loss drinks)

وزن کو کنٹرول میں رکھنے یا کم کرنے کے لیے آپ کو کم کیلوریز والی خوراک لینا ہوگی۔ یہ وزن کم کرنے والے مشروبات آپ کو زیادہ کیلوریز کے استعمال سے روکیں گے۔ ان مشروبات کو روزانہ خالی پیٹ پینے سے آپ کا وزن بھی آہستہ آہستہ کم ہونا شروع ہو جاتا ہے۔ آپ پہلے کی طرح سلم اور فٹ نظر آنے لگیں گے۔

1. زیرہ پانی. (jeera pani se weight loss)

زیرہ کا پانی وزن کم کرنے کے لیے بہترین گھریلو علاج کے طور پر کام کرتا ہے۔ زیرہ کا پانی میٹابولزم کو بہتر کرتا ہے، جو وزن کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ ہاضمہ بھی مضبوط ہوتا ہے۔ زیرہ پینے سے جسم میں جمع زہریلے مادے بھی آسانی سے باہر نکل جاتے ہیں۔ وزن کم کرنے کے لیے یہ ایک بہترین مشروب ہے۔ اس کے لیے رات کو ایک گلاس پانی میں ایک چمچ زیرہ بھگو دیں۔ اس پانی کو صبح خالی پیٹ پی لیں۔ اسے روزانہ پینے سے آپ ہمیشہ تندرست اور تندرست رہیں گے۔

2. وزن میں کمی کے لیے دھنیا کا پانی. (coriander water for weight loss)

دھنیا کے بیج کئی دواؤں کی خصوصیات سے بھرپور ہوتے ہیں۔ دھنیے کا پانی وزن کم کرنے میں بھی فائدہ مند ہے۔ دھنیے کا پانی پینے سے ہاضمہ درست ہوتا ہے، جسم میں جمع ہونے والی تمام گندگی بھی آسانی سے نکل جاتی ہے۔ اس پانی کو پینے سے جسم ڈیٹاکس ہوجاتا ہے، چربی بھی جلتی ہے۔ اس کے علاوہ دھنیا کم کیلوریز والی غذا ہے، یہ وزن کم کرنے میں مددگار ہے۔ اس کے لیے رات کو ایک گلاس پانی میں دھنیا ڈال دیں۔ اس پانی کو صبح خالی پیٹ چھان کر پی لیں۔ اس پانی کو چند ہفتوں تک روزانہ پینے سے آپ کا وزن آہستہ آہستہ کم ہونا شروع ہو جائے گا۔

یہ بھی پڑھیں: وزن کنٹرول کرنے کے ٹوٹکے: وزن بڑھنے سے روکنے کے لیے یہ 11 ٹوٹکے آزمائیں، 

weight loss drinks that actually work in urdu

3۔ دھنیا اور کری پتی کا رس. (coriander and curry leaf juice)

اگر آپ چاہیں تو کری پتے کو صرف دھنیا کے ساتھ ملا کر لے سکتے ہیں۔ یہ مشروب آپ کا وزن بھی تیزی سے کم کرے گا۔ دھنیا اور کری پتیوں کا پانی آپ کے سسٹم کو ڈیٹاکسفائی کرنے میں فائدہ مند ہے۔ اس کی وجہ سے جسم میں جمع ہونے والی گندگی آسانی سے نکل جاتی ہے۔ جسم کو ڈیٹاکس کرنے کے ساتھ ساتھ یہ جسم کی اضافی چربی سے بھی نجات دلاتا ہے۔ وزن کم کرنے کے دوران آپ اس مشروب کو اپنی خوراک میں بھی شامل کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے رات کو ایک گلاس پانی میں 1 چائے کا چمچ دھنیا اور 5-8 سالن کے پتے ڈال دیں۔ اس پانی کو صبح اٹھنے کے بعد پی لیں۔

4. وزن میں کمی کے لیے ایلو ویرا اور آملہ کا رس. (aloe vera and amla juice for weight loss)

ایلوویرا اور آملہ کا رس صحت کے بہت سے مسائل کو دور کرنے میں فائدہ مند ہے۔ جسم کو ڈیٹاکس کرنے کے ساتھ ساتھ یہ وزن کم کرنے میں بھی مددگار ہے۔ اگر آپ وزن کم کرنا چاہتے ہیں تو روزانہ صبح خالی پیٹ ایک گلاس پانی میں ایک چمچ ایلوویرا کا رس اور ایک چمچ آملہ کا رس ملا کر پی لیں۔ یہ مشروب آپ کی مجموعی صحت کے لیے فائدہ مند ہے۔

یہ بھی پڑھیں: اگر آپ ورزش سے بھرپور فائدہ اٹھانا چاہتے ہیں تو ان 5 ٹپس پر عمل کریں۔

اگر آپ بھی وزن کم کرنا چاہتے ہیں تو ان مشروبات کو صبح خالی پیٹ پی سکتے ہیں۔ یہ آپ کے جسم کو ڈیٹوکس کرے گا، ساتھ ہی جسم میں جمع چربی بھی آسانی سے باہر نکل آئے گی۔ لیکن کوئی بھی مشروب پینے سے پہلے اپنے ماہر کی رائے ضرور لیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button