جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

ایکنی میں درد ہوتا ہے اور پانی نکل آتا ہے، یہ سسٹک ایکنی ہو سکتا ہے، اس کی وجہ اور علاج جانیں۔

اگر آپ کے مہاسے پانی دار اور تکلیف دہ ہیں تو یہ عام مہاسے نہیں بلکہ سسٹک مہاسے ہوسکتے ہیں۔ ان مہاسوں کی وجوہات اور علاج جانیں۔

کیا آپ کے چہرے پر چھوٹے چھوٹے سرخ دھبے ہیں؟ اگر ان میں درد اور پیپ بھی ہو تو یہ مسئلہ سسٹک ایکنی ہے۔ یہ نام آپ کے لیے نیا ہو سکتا ہے. کیونکہ آپ نے ایکنی اور ایکنی کے بارے میں سنا ہوگا۔ لیکن سسٹک ایکنی نہیں۔ دراصل یہ بھی ایکنی کی ایک قسم ہے۔ کولمبیا ایشیا ہاسپٹل کے سینئر کنسلٹنٹ اور ڈرمیٹولوجسٹ ڈاکٹر بھوک متل بتاتے ہیں کہ جب آپ کے کھلے چھید بند ہوجاتے ہیں اور وہ سوجن ہوجاتے ہیں۔ تو سسٹک ایکنی ہوتی ہے۔ انفیکشن جلد کے اندر پھیلتا ہے اور آہستہ آہستہ یہ مہاسے پانی کی طرح تھوڑا سا سیال سے بھر جاتے ہیں جسے سسٹک ایکنی کہتے ہیں۔ یہ مہاسے آپ کی گردن، آپ کے چہرے، کمر اور سینے وغیرہ پر کہیں بھی ہوسکتے ہیں۔ ان مہاسوں کے دوران آپ کو جلد میں درد بھی ہو سکتا ہے۔ اگر آپ نے اسے بروقت ٹھیک نہ کیا تو اس کے بعد آپ کے چہرے پر بہت زیادہ ضدی داغ بھی آسکتے ہیں۔ اس لیے ان کے لیے کچھ گھریلو علاج یا موثر علاج آزمائیں۔

 

سسٹک ایکنی کی وجوہات.(Causes For Cystic Acne)

ہارمونز

آپ کے ہارمونز میں تبدیلی آپ کی جلد کو بری طرح متاثر کرتی ہے۔ آپ کی زندگی کے مختلف مراحل جیسے حمل، بلوغت، رجونورتی وغیرہ کے دوران ہارمونز بہت زیادہ تبدیل ہوتے ہیں۔ جس کی وجہ سے آپ کی جلد پر بہت زیادہ مہاسے پڑ سکتے ہیں۔

جینیات

اگر یہ مسئلہ آپ کی جینز میں شامل ہے تو بہت ممکن ہے کہ آپ کو بھی یہ مسئلہ لاحق ہو۔ تقریباً 76% معاملات میں، سسٹک ایکنی جینیات کی وجہ سے ہوتی ہے۔ اگر آپ کے گھر میں کسی اور کو زیادہ مہاسے نظر آتے ہیں تو آپ کو بھی اس کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔

جلد کی صفائی کا خیال نہ رکھنا.

اگر آپ جلد کی دیکھ بھال کے معمولات پر باقاعدگی سے عمل نہیں کرتے ہیں، تو آپ کی جلد بھی اس سے متاثر ہو سکتی ہے۔ اگر آپ چہرے کو دھونے کی غلط تکنیک استعمال کرتے ہیں، منہ کو موئسچرائز نہ کریں تو ایکنی بھی ہو سکتی ہے۔

کچھ ادویات کے ضمنی اثرات.

اگر آپ کچھ دوائیں لیتے ہیں تو یہ آپ کے ہارمون کی سطح کو تبدیل کر سکتی ہے۔ اس کی وجہ سے آپ چہرے پر مہاسے دیکھ سکتے ہیں۔ اس طرح کے مضر اثرات دمہ، الرجی اور گٹھیا کی دوائیوں میں عام طور پر دیکھے جاتے ہیں۔

سسٹک ایکنی کا علاج کیا ہے؟(Treatment for Cystic Acne)

1. ٹی ٹری آئل کا استعمال. Use of tea tree oil

ٹی ٹری آئل میں جراثیم کش اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات ہیں جو کہ مہاسوں اور مہاسوں کو ختم کرنے میں فائدہ مند ہیں۔ اگر آپ کو ایک یا دو دن کے لیے گھریلو علاج کی ضرورت ہے اور آپ اینٹی بائیوٹکس وغیرہ نہیں خرید سکتے تو آپ کو صرف چائے کے درخت کا تیل استعمال کرنا چاہیے۔

2. اینٹی بائیوٹکس لیں۔ Take antibiotics

آپ کو ان بیکٹیریا کو ختم کرنے کے لیے علاج کی ضرورت ہے جو آپ کے مہاسوں کے اندر موجود ہیں جڑ سے اور اس کا علاج اینٹی بائیوٹکس ہے۔ ایسی بہت سی دوائیں ہیں جنہیں آپ ماہر امراض جلد سے مشورہ کرنے کے بعد استعمال کر سکتے ہیں۔

3. اپنی خوراک پر توجہ دیں۔

 

اگر آپ اپنے چہرے کو مہاسوں سے بچانا چاہتے ہیں تو آپ کو پھلوں اور سبزیوں سے بھرپور غذا لینا چاہیے۔ اس کے علاوہ دبلی پتلی پروٹین اور وٹامن اے، اومیگا 3 سے بھرپور چیزیں زیادہ سے زیادہ کھانے کی کوشش کریں۔

یہ بھی پڑھیں- فنگل مہاسے عام مہاسوں سے مختلف ہیں ، اس کی شناخت اور اس کا علاج جانیں۔

4. پیدائش پر قابو پانے کی گولیاں. Birth Control Pills

اگر آپ ہارمونز کو ریگولیٹ کرنے کے قابل ہیں، تو آپ مہاسوں اور مہاسوں سے بھی بچ سکتے ہیں۔ اس کا ایک حل برتھ کنٹرول گولیاں لینا ہے۔ یہ علاج بھی ایف ڈی اے سے ایکنی وغیرہ کے علاج کے لیے منظور شدہ ہے۔

بہت سے لوگ اس قسم کے مہاسوں کو چھو کر پھٹنے کی کوشش کرتے ہیں۔ لیکن ایسا کرنا درست نہیں۔ اگر آپ مہاسوں کو چھوتے ہیں، تو یہ آپ کے ہاتھوں سے ایکنی میں بیکٹیریا منتقل کر سکتا ہے۔ بیکٹیریا کی زیادہ تعداد کی وجہ سے انفیکشن مزید پھیل سکتا ہے۔ اس سے آپ کی حالت مزید خراب ہو سکتی ہے۔ اس کے لیے صرف دوا استعمال کریں نہ کہ ہاتھ۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button