صحت مند غذا

مزاحم نشاستے کیا ہے اور یہ کون سے کھانے میں پایا جاتا ہے؟ اس نشاستے کے صحت سے متعلق فوائد جانیں۔

آپ نے نشاستے کا نام سنا ہوگا . لیکن مزاحم نشاستے آپ کے لیے بالکل نئی اصطلاح ہوسکتی ہے۔ یہ اصطلاح پچھلے کچھ سالوں میں انٹرنیٹ پر تیزی سے مقبول ہو رہی ہے .اور آپ کو سپر مارکیٹوں میں مزاحم نشاستے کا لیبل لگا ہوا بہت سے کھانے ملیں گے۔ مزاحم نشاستے پر مشتمل غذائیں آپ کے لیے بہت سے صحت کے فوائد بھی لا سکتی ہیں۔ لیکن آپ یہ جان کر حیران ہوں گے. کہ یہ کوئی نئی بات نہیں ہے۔ آپ پہلے ہی اپنی روز مرہ کی خوراک میں مزاحم نشاستے کا استعمال کرتے رہتے ہیں . آپ اسے نہیں جانتے۔ دراصل ، یہ نشاستہ کاربوہائیڈریٹ کی بعض اقسام میں پایا جاتا ہے . جیسے آلو ، کیلے وغیرہ۔  اگر آپ نے آج تک مزاحم نشاستے کے بارے میں نہیں سنا ہے. تو بتائیں کہ یہ فائبر کی ایک قسم ہے .جو کچھ نشاستہ دار چیزوں میں پائی جاتی ہے۔ عام نشاستے کو گلوکوز وغیرہ میں توڑ دیا جاتا ہے. لیکن مزاحم نشاستہ ٹوٹا نہیں جاتا۔ یہی وجہ ہے کہ جبکہ عام نشاستے کو جسم کے لیے بہت فائدہ مند نہیں سمجھا جاتا ، مزاحم نشاستے کو فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ آئیے اس کے کچھ صحت کے فوائد کے بارے میں جانتے ہیں۔

آپ کی آنتوں کی صحت کے لیے اچھا ہے۔(Good For Your Gut Health)

مزاحم نشاستے پر مشتمل کھانے میں جرثومے ہوتے ہیں جو آپ کے معدے اور نظام ہاضمہ کی صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہوتے ہیں۔ ایسی چیزوں میں پری بائیوٹک فائبر ہوتا ہے اور یہی بیکٹیریا آپ کے نظام ہاضمہ کو بہتر بنانے میں مدد کرتے ہیں۔

What is resistant starch and in what foods is it found
What is resistant starch and in what foods is it found

بلڈ شوگر کو کنٹرول رکھتا ہے.(Improves Blood Sugar Level)

مزاحم نشاستے سے آپ کو جو بھی صحت کے فوائد ملتے ہیں ، آپ اسے ایک یا دو دن کے لیے نہیں بلکہ بہت طویل عرصے تک حاصل کر سکتے ہیں۔ بہتر انسولین کی حساسیت صحت مند پیٹ اور نظام انہضام کے لیے بہت اچھا ہے ، جسے آپ مزاحم نشاستے سے حاصل کر سکتے ہیں۔ آپ کے بلڈ شوگر کی سطح بھی اس نشاستے سے کنٹرول ہوتی ہے۔

ان تمام فوائد کو حاصل کرنے کے لیے ، آپ کو مزاحم نشاستے پر مشتمل کھانے کی اشیاء شامل کرکے اپنے کھانے میں اضافہ کرنا ہوگا۔ اس کے لیے آپ ٹھنڈے آلو کھا سکتے ہیں۔ جب آپ آلو وغیرہ پکاتے ہیں ، ٹھنڈا ہونے کے بعد ہی ، اس میں موجود سٹارچ مزاحم نشاستے میں تبدیل ہوجاتا ہے اور آپ کو پری بائیوٹک بیکٹیریا وغیرہ کے فوائد ملتے ہیں لہذا آپ کو کھانا پکانے اور درجہ حرارت وغیرہ کا خیال رکھنا ہوگا۔

اگر آپ اپنی خوراک میں مزاحم نشاستے کو شامل کرنا چاہتے ہیں تو ان چیزوں کو شامل کریں .

بیکڈ اور ٹھنڈا آلو۔

گرم آلو میں موجود نشاستے کو آسانی سے گلوکوز وغیرہ میں توڑا جا سکتا ہے۔ یہ آپ کی بڑی آنت میں بطور پری بائیوٹک وغیرہ جاتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  کریلا کے پتوں کا کہوہ شوگر اور بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے میں کارآمد ہے ، بنانے کا طریقہ سیکھیں۔

دالیں.

اگر آپ کو اپنا کھانا گرم پسند ہے تو آپ پھلیاں وغیرہ کھا سکتے ہیں۔ یہ سبزیاں جتنی گرم ہیں ، آپ ان سے مزاحم نشاستے کے فوائد حاصل کر سکتے ہیں۔ اگرچہ اس میں مزاحم نشاستے موجود ہوتے ہیں یہاں تک کہ جب سردی ہوتی ہے ، لیکن پھر آپ کو اتنے فوائد نہیں ملتے۔

کچے کیلے۔

جیسے جیسے کیلے پکتے ہیں ، ان کے اندر موجود تمام نشاستہ چینی میں بدل جاتا ہے۔ لہذا ، اگر آپ کچے کیلے کھاتے ہیں ، تو آپ ان سے مزاحم نشاستہ حاصل کرسکتے ہیں۔ اس طرح کے کیلے کم میٹھے ہوتے ہیں ، لہذا آپ اسے دہی وغیرہ کے ساتھ کھا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  کیا گھی اور تیل کا استعمال مکمل طور پر بند کرنا صحت مند ہے؟ 

آپ کارن ٹارٹیلا اور ٹھنڈے چاولوں کو دوبارہ گرم کرکے مزاحم نشاستے سے بھی فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔ آپ کو اس کی مارکیٹ میں بہت سے آپشن دستیاب ہوں گے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button