بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

نہانے سے پہلے بالوں پر یہ 5 چیزیں لگائیں، بال چمکدار اور ملائم ہو جائیں گے۔

What to Apply on Hair Before Bath: دھونے سے پہلے بالوں کا خیال رکھنا بہت ضروری ہے۔ جانئے نہانے سے پہلے بالوں میں کیا لگانا چاہیے؟

What to Apply on Hair Before Bath: بال خوبصورتی بڑھانے میں اہم کردار ادا کرتے ہیں۔ بال نرم، چمکدار اور سیدھے ہوں تو شخصیت میں نکھار آتا ہے۔ اس کے ساتھ ہی جب بال خشک، بے جان اور جھرجھری دار ہو جائیں تو سارا روپ خراب ہو جاتا ہے۔ ایسی صورتحال میں اگر آپ کے بال بھی خراب ہیں تو آپ بالوں کو نرم اور چمکدار بنانا چاہیں گے۔ اس کے لیے آپ نے اکثر ہیئر کیئر پروڈکٹس، شیمپو اور کنڈیشنر وغیرہ. استعمال کیے ہوں گے۔ لیکن اگر آپ چاہیں تو صرف چند تدابیر کی مدد سے بالوں کو نرم اور سیدھا بھی بنا سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ کو نہانے سے پہلے بالوں پر صرف چند چیزیں لگانی ہوں گی۔ اب آپ سوچ رہے ہوں گے کہ نہانے سے پہلے بالوں پر کیا لگانا چاہیے؟ یا نہانے سے پہلے بالوں میں کیا لگائیں؟

دھونے سے پہلے بالوں پر کیا لگائیں؟(What to apply on Hair Before Washing)

1. سرسوں یا ناریل کا تیل.(Mustard or coconut oil)

بالوں کو مضبوط اور گھنے بنانے کے لیے ہر کوئی ہیئر آئلنگ کا مشورہ دیتا ہے۔ ایسی صورت حال میں آپ کو اپنے بالوں کی پرورش کے لیے تیل ضرور لگانا چاہیے۔ اس کے لیے آپ سرسوں یا ناریل کے تیل کو ہلکا گرم کر سکتے ہیں۔ اب اس تیل سے بالوں اور کھوپڑی کی اچھی طرح مساج کریں۔ نہانے سے پہلے بالوں میں تیل لگانے سے بالوں کو نمی ملتی ہے۔ بال بھی نرم اور چمکدار ہو جاتے ہیں۔ بالوں کو خوبصورت بنانے کے لیے آپ نہانے سے 1-2 گھنٹے پہلے بالوں کو مضبوط بنانے کے لیے تیل لگا سکتے ہیں۔

what-to-apply-on-hair-before-washing-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. انڈا.(Egg)

نہانے سے پہلے بالوں پر انڈا لگانا بھی فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ اس کے لیے آپ 1-2 انڈے لیں اور اس کا پیلا حصہ نکال لیں۔ اب اسے اچھی طرح پھینٹ لیں۔ اس کے بعد اس انڈے کے پیسٹ کو بالوں اور کھوپڑی پر اچھی طرح لگائیں۔ انڈے کو سر کے بالوں پر اچھی طرح لگائیں۔ 15-20 منٹ کے بعد بالوں کو ہلکے شیمپو سے اچھی طرح دھو لیں۔ اس سے بالوں کی خشکی کو کم کرنے میں مدد ملتی ہے۔ اس کے ساتھ انڈا پھٹنے والے بالوں کے مسئلے کو دور کرنے میں بھی مددگار ثابت ہوسکتا ہے۔ بالوں کی خوبصورتی بڑھانے کے لیے آپ ہفتے میں 2 سے 3 بار انڈے کا استعمال کر سکتے ہیں۔ اگر آپ چاہیں تو انڈے میں مہندی بھی ڈال سکتے ہیں۔

3. ایلو ویرا جیل.(Aloe Vera Gel)

نہانے سے پہلے بالوں پر ایلو ویرا جیل لگانا بہت فائدہ مند ہو سکتا ہے۔ ایلو ویرا جیل میں موئسچرائزنگ خصوصیات ہیں۔ ایسی صورتحال میں اگر آپ ایلو ویرا جیل بالوں پر لگائیں تو اس سے بالوں میں نمی آئے گی۔ بال نرم اور ہائیڈریٹ ہو جائیں گے۔ اس کے لیے سب سے پہلے تازہ ایلوویرا کی پتی لیں۔ اس میں سے ایلوویرا کا گودا نکال لیں اور پھر اس جیل کو بالوں اور کھوپڑی پر اچھی طرح لگائیں۔ آپ نہانے سے 20 منٹ پہلے بالوں پر ایلو ویرا جیل لگا سکتے ہیں۔ اس کے بعد بالوں کو ہلکے شیمپو سے دھو لیں۔ بالوں کی خشکی کو کم کرنے اور بالوں کی نشوونما کو بہتر بنانے کے لیے آپ ہفتے میں تین بار ایلو ویرا جیل لگا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: کیا شیمپو کے بعد بھی بال چپکے ہوئے نظر آتے ہیں؟ یہ 5 گھریلو ٹوٹکے مسائل کو حل کر دیں گے۔

4. دہی.(Yogurt)

دہی بالوں کے لیے بہت اچھا سمجھا جاتا ہے۔ دہی بالوں کی خشکی کو کم کر سکتا ہے۔ دہی بالوں کو نرم، چمکدار اور خوبصورت بناتی ہے۔ اس لیے اگر آپ چاہیں تو نہانے سے پہلے بالوں میں دہی بھی لگا سکتے ہیں۔ اس کے لیے ایک پیالے میں دہی لیں۔ اب اس دہی کو بالوں اور سر کی جلد پر اچھی طرح لگائیں۔ 15-20 منٹ بعد بالوں کو اچھی طرح دھو لیں۔ ہفتے میں 2 سے 3 بار بالوں پر دہی لگانے سے بالوں سے متعلق مسائل بھی دور ہوتے ہیں۔

5. کیلے کا پیسٹ.(Banana Paste)

آپ نہانے سے پہلے اپنے بالوں پر کیلے کا پیسٹ بھی لگا سکتے ہیں۔ اس کے لیے کیلے کو اچھی طرح میش کر لیں۔ اب اسے بالوں اور کھوپڑی پر لگائیں اور 20 منٹ بعد بالوں کو صاف پانی سے دھو لیں۔ اس سے بال نرم اور ملائم ہو سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: کیا آپ اپنے بالوں میں خشکی کی وجہ سے پریشان ہیں؟ لیموں کی یہ 3 اقسام خشکی کو دور کرنے کے لیے استعمال کریں۔

what-to-apply-on-hair-before-washing-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

دھونے سے پہلے بالوں پر کیا لگائیں: نہانے سے پہلے آپ انڈا، ایلوویرا جیل، دہی اور سرسوں یا ناریل کا تیل بھی بالوں پر لگا سکتے ہیں۔ ان چیزوں کو بالوں پر لگانے سے بالوں میں نمی آتی ہے، بالوں میں نمی آتی ہے اور بال نرم ہوجاتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button