بالوں کی حفاظت :Hair Protection in Urdu

بال دھونے کے بعد کیا کرنا چاہیے اور کیا نہیں کرنا چاہیے؟

بالوں کی دیکھ بھال انگریزی میں: اپنے بالوں کو دھونے کے بعد بھی، آپ کو اپنے بالوں کی دیکھ بھال کرنے کی ضرورت ہے۔ اس کے لیے بالوں کو خشک کریں اور گرمی کے استعمال سے گریز کریں۔

بال دھونے کے بعد کیا کریں: بالوں کو صحت مند اور صاف رکھنے کے لیے وقتاً فوقتاً بالوں کو دھونا ضروری ہے۔ لیکن بالوں کی دیکھ بھال صرف بالوں کو دھونے سے مکمل نہیں ہوتی۔ اپنے بالوں کو دھونے کے بعد بھی اپنے بالوں کی مناسب دیکھ بھال کرنا ضروری ہے۔ آپ سوچ رہے ہوں گے کہ بالوں کو شیمپو سے دھونے. کے بعد بالوں میں کنڈیشنر لگانے کے بعد کیا کریں؟ تو اس آرٹیکل میں ہم آپ کو بتانے جارہے ہیں. کہ بالوں کو دھونے کے بعد بالوں کی دیکھ بھال کیسے کرنی چاہیے۔

خشک بال اڑا.(blow dry hair)

آج کل لوگوں کے پاس بالوں کو دھونے کے بعد اپنے بالوں کو اچھی طرح خشک کرنے کا زیادہ وقت نہیں ہوتا۔ اسی لیے وہ بال دھونے کے فوراً بعد بال باندھ لیتے ہیں۔ اس کے بعد بال چپچپا اور خراب ہو جاتے ہیں۔ ایسی صورت حال میں اپنے بالوں کو دھونے کے بعد آپ کو بالوں کو قدرتی طور پر خشک کرنا چاہیے۔ اس کے لیے بالوں کو تولیے سے اچھی طرح پونچھیں، پھر بالوں کو اس وقت تک کھلا چھوڑ دیں، جب تک بال اچھی طرح خشک نہ ہو جائیں۔ بال خشک ہونے کے بعد ہی بالوں کو باندھیں یا ربڑ بینڈ لگائیں۔

what-to-do-after-washing-hair-in-Urdu

کنگھی.(Comb)

جب بال خشک ہو جائیں تو چوڑے دانتوں والی کنگھی سے بالوں کو کنگھی کریں۔ بالوں کو آہستہ آہستہ الگ کریں، اس سے بال گرنے میں کمی آئے گی۔ بالوں میں بھی اچھی طرح کنگھی کی جائے گی۔ خشک ہونے کے بعد بالوں کو کنگھی کے بغیر نہ چھوڑیں۔ اس سے بال الجھ سکتے ہیں اور زیادہ بال گر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: آپ کے بال ، ناخن اور جلد مچھلی کے تیل سے بہت سے فوائد حاصل کرتے ہیں ، اس کے 8 استعمال جانیں۔

سیرم لگائیں.(apply serum)

آپ کو بال دھونے کے فوراً بعد سیرم لگانا چاہیے۔ اس کے بعد جب بال خشک ہو جائیں اور کنگھی کر لیں تو سیرم بھی لگانا چاہیے۔ اس سے بالوں میں چمک آتی ہے اور بال نرم ہوتے ہیں۔ اس کے لیے سیرم کے چند قطرے ہاتھ میں لیں، بالوں کی نشوونما پر لگائیں۔ آپ ہر بال دھونے کے بعد سیرم لگا سکتے ہیں۔

گرمی محافظ کا اطلاق کریں.(apply heat protector)

ویسے ہیئر سٹریٹنر، کرلر وغیرہ استعمال کرنے سے گریز کریں کیونکہ گرمی بالوں کو نقصان اور بے جان کا باعث بنتی ہے۔ لیکن اگر آپ کو کسی خاص موقع کے لیے اپنے بالوں کو سیدھا یا کرل کرنا ہے، تو اس صورت میں انہیں استعمال کیا جا سکتا ہے۔ اس کے لیے آپ سب سے پہلے ہیٹ پروٹیکشن سپرے بالوں پر لگا سکتے ہیں۔ اس سے بالوں کو زیادہ نقصان نہیں ہوتا اور بال گرمی سے محفوظ رہتے ہیں۔

  • بال دھونے کے بعد کیا نہیں کرنا چاہیے – بال دھونے کے بعد کیا نہیں کرنا چاہیے۔
  • بال دھونے کے فوراً بعد بال نہ باندھیں۔
  • بال دھونے کے بعد بالوں میں کنگھی نہیں کرنی چاہیے۔
  • بالوں کو دھونے کے بعد بالوں پر ہیئر سٹریٹنر وغیرہ استعمال کرنے سے گریز کریں۔
  • بال دھونے کے بعد بالوں کو خشک کرنے کے لیے ہیئر ڈرائر کا استعمال نہیں کرنا چاہیے۔

یہ بھی پڑھیں: کیا مون سون میں بال خشک ہوجاتے ہیں؟ اس طرح ہائیڈریٹ رکھیں، بالوں میں نئی ​​جان آئے گی۔

what-to-do-after-washing-hair-in-Urdu

تو آپ اس مضمون میں جانتے ہیں کہ صرف اپنے بالوں کو دھونا کافی نہیں ہے۔ بلکہ بال دھونے کے بعد بھی بالوں کی مناسب دیکھ بھال کرنی پڑتی ہے۔ اس کے لیے اپنے بالوں کو دھونے کے بعد خشک کریں، کنگھی کریں، سیرم لگائیں اور ہیٹ پروٹیکٹر استعمال کریں۔ اس سے آپ کے بالوں کو نقصان نہیں پہنچے گا اور وہ چمکدار رہیں گے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button