ورزش اور فٹنس

وزن بڑھانے کا طریقہ: روزانہ رات کو سوتے وقت یہ 5 قسم کے وزن بڑھانے والے مشروبات پیئیں، وزن بڑھے گا

وزن میں اضافہ: وزن بڑھانے کے لیے آپ کو صحت بخش خوراک لینے کی ضرورت ہے۔ اس سے آپ صحت مند وزن حاصل کر سکتے ہیں۔ وزن بڑھانے والا مشروب-

وزن میں اضافہ: دبلا پتلا جسم ہماری شخصیت پر برا اثر ڈالتا ہے۔ یہ ہمارے اعتماد کی سطح کو بھی کمزور کرتا ہے۔ ایسے میں لوگ خود کو فٹ رکھنے یا اپنا وزن بڑھانے کے لیے مختلف قسم کے سپلیمنٹس کا سہارا لیتے ہیں۔ کچھ لوگ وزن بڑھانے کے لیے پروٹین پاؤڈر بھی کھاتے ہیں۔ لیکن وزن بڑھانے کے لیے قدرتی علاج کا سہارا لینا بہتر سمجھا جاتا ہے۔ اس کے لیے آپ کچھ خاص مشروبات کا سہارا لے سکتے ہیں۔ ہاں اگر وزن بڑھانے والا مشروب سوتے وقت پی لیا جائے تو یہ وزن بتدریج بڑھانے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ وزن بڑھانے کے لیے سوتے وقت کون سے مشروبات فائدہ مند ہیں۔

رات کو وزن بڑھانے والا مشروب.(weight gain drink at night)

1۔ دودھ کے فوائد کے ساتھ کھجور. (dates with milk benefits)

کھجور اور دودھ کا مرکب وزن بڑھانے میں بہت فائدہ مند ہے۔ 100 گرام کھجور میں 282 گرام کیلوریز ہوتی ہیں جو وزن بڑھانے میں مددگار ثابت ہوتی ہیں۔ اس میں چینی بھی ہوتی ہے۔ اس کے لیے ایک گلاس دودھ میں 3-4 کھجور کے بیج نکال کر اچھی طرح ابال لیں۔ رات کو سوتے وقت اس دودھ کو پینے سے چند دنوں میں آپ کا وزن بڑھنا شروع ہو جائے گا۔ کھجور کا دودھ پینے سے جسم کو طاقت، توانائی ملتی ہے۔ پٹھوں کی نشوونما بھی ہوتی ہے۔ وزن بڑھانے کے لیے کھجور بہت فائدہ مند ہے۔

2. اشوگندھا اور دودھ. (ashwagandha with milk)

دیسی میں اشوگندھا کا استعمال کئی قسم کے جسمانی مسائل پر قابو پانے کے لیے کیا جاتا ہے۔ یہاں تک کہ اگر آپ جسمانی طور پر کمزور ہیں، تو آپ اشوگندھا کھا سکتے ہیں۔ اشوگندھا پٹھوں کو تیار کرتی ہے اور آپ کو توانائی بخش بنانے میں مدد کرتی ہے۔ وزن بڑھانے کے لیے آپ روزانہ رات کو اشوگندھا اور دودھ کا استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے ایک گلاس دودھ میں 1 چائے کا چمچ اشوگندھا پاؤڈر ملا لیں۔ اسے سوتے وقت پی لیں، اس سے آپ کا وزن بڑھے گا اور آپ جسمانی طور پر بھی مضبوط ہوں گے۔

یہ بھی پڑھیں: کم چکنائی والی غذا وزن کم کرنے میں مددگار، جانیں کیا کھائیں یا نہیں؟

what to drink for weight gain in urdu

3. ڈرائی فروٹ شیک۔(dry fruit shake)

خشک میوہ جات یا خشک میوہ جات صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہیں۔ خشک میوہ جات پروٹین سے بھرپور ہوتے ہیں۔ وزن بڑھانے کے لیے خشک میوہ جات بھی کھائے جا سکتے ہیں۔ اس کے لیے ایک گلاس دودھ میں تمام 2-4 بادام، 2-3 کشمش، کاجو ڈال کر اچھی طرح پیس لیں۔ اس دودھ کو رات کو پینے سے آپ جسمانی طور پر مضبوط ہوجائیں گے۔ آپ کے پٹھے تیار ہوں گے اور آہستہ آہستہ وزن بھی بڑھے گا۔

یہ بھی پڑھیں: وزن بڑھانے کے لیے کھجور کیسے کھائیں: اگر آپ ان 4 طریقوں سے کھجور کھائیں گے تو آپ کا وزن تیزی سے بڑھے گا۔

4. وزن بڑھانے کے لیے دودھ کے ساتھ انجیر۔ (anjeer with milk for weight gain)

انجیر اور دودھ کا مرکب وزن بڑھانے کے لیے بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ پتلے لوگوں کو اکثر انجیر کا دودھ پینے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔ انجیر صحت مند چکنائی اور کیلوریز سے بھرپور ہوتی ہے، جو وزن بڑھانے میں مددگار ہوتی ہے۔ اگر آپ بھی اپنا وزن بڑھانا چاہتے ہیں تو روزانہ رات کو انجیر کا دودھ ضرور پئیں۔ اس کے لیے ایک گلاس دودھ میں 3-4 خشک انجیر ڈالیں۔ اسے اچھی طرح ابال کر چھان کر پی لیں۔ اس سے آپ کا جسم مضبوط ہوگا اور وزن بھی بڑھے گا۔ انجیر کا دودھ بچوں کی نشوونما کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔

what to drink for weight gain in urdu

5. دودھ کے ساتھ گاجر۔(carrot with milk)

گاجر اور دودھ وزن بڑھانے میں بھی فائدہ مند ہے۔ رات کے کھانے کے بعد گاجر اور دودھ ایک ساتھ کھانے سے وزن میں تیزی سے اضافہ ہوتا ہے۔ یہ مرکب مجموعی صحت کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔ اس کے لیے پہلے آپ گاجروں کو ابال لیں۔ اب اس کی دال کو ایک گلاس دودھ میں نکال کر ڈال دیں۔ اسے رات کے کھانے کے بعد پینے سے آپ کا وزن بڑھے گا۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button