صحت مند غذا

پیٹ کی گرمی کو پرسکون کرنے کے لیے یہ 5 صحت بخش مشروبات پیئے۔

گرمیوں میں پیٹ کو ٹھنڈا رکھنے کے لیے آپ کئی طرح کے مشروبات استعمال کر سکتے ہیں۔ آئیے جانتے ہیں ان مشروبات کے بارے میں-

اپریل اور مئی کے مہینے بہت گرم ہوتے ہیں۔ اس مہینے میں لوگوں میں کھانے کی خواہش تقریباً ختم ہوجاتی ہے۔ ایک ہی وقت میں، ہمیشہ کچھ ٹھنڈا پینے کی خواہش ہے. اس کی وجہ پیٹ کی گرمی ہو سکتی ہے۔ پیٹ کی گرمی کی وجہ سے لوگوں میں کھانے کی خواہش تقریباً ختم ہوجاتی ہے۔ اس کے ساتھ ہی معدے کی گرمی کی وجہ سے جسم میں تیزابیت. قبض، بدہضمی وغیرہ جیسے مسائل پیدا ہوسکتے ہیں۔ پیٹ کی گرمی کو پرسکون کرنے کے لیے آپ اپنی خوراک میں کچھ صحت بخش مشروبات شامل کر سکتے ہیں۔ ان صحت بخش مشروبات کا استعمال آپ کے معدے کی گرمی کو ٹھنڈا کرنے کے ساتھ ساتھ آپ کو کافی ٹھنڈک بھی دے گا۔ آج اس آرٹیکل میں ہم آپ کو کچھ ایسے مشروبات کے بارے میں بتائیں گے، جو پیٹ کی گرمی کو کم کرسکتے ہیں۔ آئیے جانتے ہیں کہ پیٹ کی گرمی دور کرنے کے لیے کیا کرنا چاہیے؟

پیٹ کی گرمی کو پرسکون کرنے کے لیے کیا پینا چاہیے؟(What to drink to calm stomach heat)

1. گنے کا رس پینے کے فوائد.(Benefits of Drinking Sugarcane Juice)

گنے کا استعمال صحت کے لیے کئی طرح سے فائدہ مند ہے۔ خاص طور پر گرمیوں میں گنے کا استعمال ایک بہتر آپشن ہو سکتا ہے۔ یہ قدرتی طور پر جسم کے بہت سے مسائل کے علاج میں مفید ہے (گنے کے رس کے فوائد)۔ اگر آپ پیٹ کی گرمی سے پریشان ہیں تو گنے کا رس پی لیں۔ خاص طور پر گنے میں ادرک اور پودینہ کا آمیزہ اس کا ذائقہ بڑھاتا ہے۔ اس کے ساتھ یہ معدے کے لیے بھی بہت اچھا مانا جاتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: انگور کب کھائیں اور کب نہ کھائیں؟ جانئے ایک دن میں کتنے انگور کھائے جا سکتے ہیں۔

what to drink to keep stomach cool in urud

2. لیموں پانی پینے کے فوائد.(Benefits of Drinking Lemon Water)

آپ تقریباً ہر موسم میں لیمونیڈ کھا سکتے ہیں۔ یہ وہ مشروب ہے جس کا نام ہماری زبان پر سب سے پہلے آتا ہے۔ گرمیوں میں لیموں پانی پینے سے معدے کو ٹھنڈک ملتی ہے۔ اس کے ساتھ اس کا مسالہ دار، میٹھا، نمکین ذائقہ بھی لوگوں کی پہلی پسند ہے۔ اگر آپ گرمیوں میں میٹھی اور کھٹی چیز پینا چاہتے ہیں تو لیمونیڈ پی لیں۔ اس سے پیٹ کی گرمی بھی ٹھنڈی ہو جائے گی۔ اس کے ساتھ آپ کا دماغ بھی تروتازہ رہے گا۔

3. تربوز کا رس.(Watermelon Juice)

پیٹ کی گرمی کو ٹھنڈا کرنے کے لیے تربوز کا رس بھی بہت فائدہ مند ثابت ہوتا ہے۔ گرمیوں میں جسم کو ٹھنڈا رکھنے کے لیے اس جوس کو بھی پیا جا سکتا ہے۔ اس کے ساتھ آپ ہائیڈریشن کے مسئلے سے بھی نجات حاصل کر سکتے ہیں۔ گرمیوں میں دماغ اور پیٹ کو پرسکون کرنے کے لیے تربوز کا رس (تربوز کے جوس کے فوائد) باقاعدگی سے پییں۔ صرف میری صحت

4. ناریل کا پانی.(Coconut Water)

پیٹ کی گرمی کو کم کرنے کے لیے بھی ناریل کا پانی بہت فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے۔ یہ پانی آپ کو شدید گرمی سے نجات دلاتا ہے۔ اس کے ساتھ یہ جسم کو بہت سے دوسرے فوائد بھی فراہم کر سکتا ہے، جیسے موٹاپا، بلڈ پریشر، تناؤ سے نجات (ناریل کے پانی کے فوائد)۔ اگر آپ باقاعدگی سے روزانہ صبح خالی پیٹ ناریل کا پانی پیتے ہیں تو یہ آپ کے جسم کو پانی کی کمی سے بچا سکتا ہے۔ دراصل ناریل کا پانی بھی ہمارے جسم میں الیکٹرولائٹ کا کام کرتا ہے۔ ایسی حالت میں آپ اس پانی کو پی کر پیٹ کی بڑھتی ہوئی گرمی کو کم کر سکتے ہیں۔

what to drink to keep stomach cool in urud

 

5. جو کا پانی.(Barley Water)

گرمیوں میں پیٹ کو ٹھنڈا رکھنے کے لیے جو کا پانی بہت فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ یہ مشروب کافی عرصے سے استعمال ہو رہا ہے۔ یہ مجموعی جسم کے لیے ایک دوا کی طرح کام کرتا ہے۔ اگر آپ پیٹ کو ٹھنڈا کرنے کے لیے جو کا پانی بنا رہے ہیں تو اس میں تھوڑا سا شہد اور لیموں کا ذائقہ ڈالیں۔ اس سے اس کا ذائقہ بھی بہتر ہو جائے گا۔ اس کے علاوہ یہ صحت کے حوالے سے بھی بہت فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  اگر آپ خوبصورت جلد اور سیاہ بال چاہتے ہیں تو یہ 5 اقسام کا جوس پی لیں، جانیں یہ کیوں فائدہ مند ہے۔

گرمیوں میں پیٹ کی گرمی کو ٹھنڈا کرنے کے لیے آپ ان صحت بخش مشروبات کا استعمال کر سکتے ہیں۔ معدے کو ٹھنڈا رکھنے کے ساتھ ساتھ یہ آپ کو جسم کے دیگر کئی مسائل سے بھی دور رکھ سکتا ہے۔ تاہم اگر آپ کو کسی قسم کا مسئلہ درپیش ہے تو ڈاکٹر کے مشورے پر ہی اس کا استعمال کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort