خواتین کی صحت

حمل کے پہلے مہینے کی خوراک: حمل کے پہلے مہینے میں کیا کھانا چاہیے اور کیا نہیں کھانا چاہیے؟

حمل کے پہلے مہینے میں، آپ کو بہت محتاط رہنے کی ضرورت ہے اور کھانے کے بارے میں بھی محتاط رہنا چاہئے.

حمل ہر عورت کے لیے سب سے خاص وقت ہوتا ہے۔ اس دوران آپ کو اپنا بہت خیال رکھنا ہوگا کیونکہ آپ جو کھاتے ہیں. اس کا براہ راست اثر بچے پر پڑتا ہے۔ اسے اس طرح بھی سمجھا جا سکتا ہے کہ آپ جو کچھ کھاتے ہیں. بچے کو بھی اس کی غذائیت ملتی ہے۔ لہذا، آپ کو غذائیت اور صحت سے بھرپور غذا کھانے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔ اس سے ماں اور بچہ دونوں صحت مند رہتے ہیں۔ لیکن جیسا کہ ہم پہلے ہی بتا چکے ہیں کہ یہ ہر عورت کے لیے ان کی زندگی کا سب سے خاص وقت ہوتا ہے، اسی طرح یہ وقت بھی پیچیدگیوں سے بھرا ہوتا ہے۔ درحقیقت، بہت سی خواتین یہ نہیں سمجھ پاتی ہیں کہ انہیں حمل کے دوران کیا کھانا چاہیے اور کیا نہیں کھانا چاہیے۔ کئی بار لوگ معلومات کی کمی کی وجہ سے ایسی چیزیں بھی کھاتے ہیں جو نقصان کا باعث بنتی ہیں۔ کیونکہ حمل کے ابتدائی دنوں میں بہت سے لوگوں کو اس کا علم تک نہیں ہوتا اور جو لوگ جانتے ہیں وہ بہت کنفیوز ہوتے ہیں۔ او ایم ایچ کا یہ سلسلہ آپ کی الجھنوں کو دور کرنے کے لیے ہے.

حمل کے پہلے مہینے میں کیا کھائیں؟(what to eat in first month of pregnancy)

حمل کا پہلا مہینہ ہر عورت کے لیے بہت مشکل ہوتا ہے۔ اس دوران کئی بار انہیں یہ بھی معلوم نہیں ہوتا کہ وہ حاملہ ہیں. یا نہیں۔ لیکن، اگر آپ نے حمل کی منصوبہ بندی کی ہے، تو آپ کو کچھ خاص مسائل کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ مثال کے طور پر، حمل کے پہلے مہینے میں، آپ کو پیٹ میں درد، بھاری پن، قے، متلی اور موڈ میں تبدیلی کے مسائل کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ اس کے علاوہ آپ کو نیند آنے میں پریشانی، تھکاوٹ اور کمر میں درد بھی ہوسکتا ہے۔ اگرچہ یہ مسائل مختلف خواتین میں مختلف طریقے سے دیکھے جا سکتے ہیں لیکن حمل کا پہلا مہینہ یا پہلا سہ ماہی آپ کے لیے بہت اہم ہے۔ اس دوران آپ کو اپنے پیٹ پر زیادہ دباؤ نہیں ڈالنا چاہیے۔ بہت زیادہ ورزش نہ کریں یا گھر کے کام بھی نہ کریں۔ اس کی وجہ سے اسقاط حمل کا خدشہ رہتا ہے۔ اس دوران آپ کو کافی آرام کرنا چاہیے اور غذائیت سے بھرپور خوراک لینا چاہیے۔

what-to-eat-and-avoid-in-pregnancy-first-month-in Urdu

حمل کے پہلے مہینے میں اس طرح ناشتہ کریں۔(Keep breakfast like this in the first month of pregnancy)

1. حمل کے پہلے مہینے میں ناشتے میں ہلکی اور ہضم ہونے والی چیزیں ضرور رکھیں۔ جیسے جئی، دلیہ، سوجی کی کھیر، عقمہ یا پوہا، تاکہ آپ کا دماغ بھی ہلکا ہو۔

2. آپ ناشتے کے ساتھ ایک گلاس دودھ بھی پی سکتے ہیں۔ اس سے آپ کی ہڈیاں مضبوط رہتی ہیں۔

3. اس کے علاوہ آپ پھل بھی کھا سکتے ہیں لیکن آپ کو ایک بات ذہن میں رکھنی چاہیے کہ آپ پپیتا کا استعمال نہ کریں، چاہے وہ کچا ہو یا پختہ، یا پھلوں میں انناس کا استعمال نہ کریں۔ اس سے نقصان ہو سکتا ہے۔ بہت زیادہ ھٹی پھل نہ لیں۔ اس سے مسئلہ بڑھ سکتا ہے۔

4. اگر آپ کو صبح کے وقت روٹی کھانے کی عادت ہے تو آپ آدھی صبح میں روٹی، دال اور ایک پیالی ہری سبزیاں کھا سکتے ہیں۔

5. آپ صبح کے وقت پھلوں سے بنی براؤن بریڈ، مکھن اور جوس بھی لے سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: حمل کے دوران امرود کھانے کے فوائد اور نقصانات ، غذا کے ماہرین سے جانیں۔

حمل کے پہلے مہینے کی دوپہر کو یہ چیزیں کھائیں۔(Keep breakfast like this in the first month of pregnancy)

1. آپ دوپہر میں کون سی عام چیزیں کھا سکتے ہیں۔ روٹی کی طرح دال اور سبزی بھی کھائی جا سکتی ہے۔ اس کے ساتھ آپ دہی یا رائتہ بھی کھا سکتے ہیں۔

2. اگر آپ کو چاول کھانے کا شوق ہے تو آپ چاول بھی کھا سکتے ہیں۔ لیکن کوشش کریں کہ اسے کم مقدار میں کھائیں۔ اس کے ساتھ دال یا چکن بھی لے سکتے ہیں۔

3. اگر آپ نان ویج کھانا پسند کرتے ہیں، تو آپ ہفتے میں دو بار 100 گرام مچھلی یا چکن کھا سکتے ہیں۔ اس سے آپ کو کافی مقدار میں پروٹین ملتی ہے۔ اس وقت بچے کی نشوونما کے لیے آپ کو پروٹین کی وافر مقدار استعمال کرنی چاہیے۔

4. اس وقت آپ کو فولک ایسڈ بھی وافر مقدار میں استعمال کرنا چاہیے۔ اس سے بچے کی صحیح نشوونما میں مدد ملتی ہے۔ اس کے لیے آپ کو ایوکاڈو، بروکولی اور کڈنی بینز کا استعمال کرنا چاہیے۔

5. اس کے علاوہ آپ کو سلاد، ہری سبزیاں اور پانی وافر مقدار میں استعمال کرنا چاہیے۔

یہ بھی پڑھیں: شہد خواتین کے لیے بہت فائدہ مند ہے، ماہرین سے 5 فائدے جانیں۔

شام کے ناشتے میں ان چیزوں کو شامل کریں۔(Eat these things in the afternoon of the first month of pregnancy)

1. شام کے ناشتے کو بہت ہلکا اور تازگی رکھنے کی کوشش کریں۔ آپ اپنے مزاج کے مطابق شام کا ناشتہ لے سکتے ہیں۔

2. آپ شام کو مکھن بھون کر کھا سکتے ہیں، لیکن آپ کو یہ بات ذہن میں رکھنی چاہیے کہ آپ خشک میوہ جات بالکل نہ کھائیں۔ ان کا اثر گرم ہے اور یہ آپ کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔

3. اس کے علاوہ آپ چنے، راجمہ اور چنے کی بنی ہوئی چاٹ شام کو کھا سکتے ہیں۔

4. اس کے علاوہ، اگر آپ چائے یا کافی پینے کے شوقین ہیں، تو آپ اسے ایک بار پی سکتے ہیں۔

what-to-eat-and-avoid-in-pregnancy-first-month-in Urdu

رات کے کھانے میں ان چیزوں کو شامل کریں۔(Include these things in evening snacks)

1. رات کا کھانا رکھیں، کوشش کریں کہ اسے سادہ رکھیں اور رات کا کھانا شام 7 بجے تک کھائیں تاکہ کھانا اچھی طرح ہضم ہو سکے۔

2. رات کے کھانے میں آپ دلیہ یا روٹی اور سبزیاں بھی کھا سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ آپ براؤن بریڈ بھی کھا سکتے ہیں۔

3. آپ اپنے کھانے کو اپنے مزاج اور صحت کی حالت کے مطابق رکھ سکتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button