خواتین کی صحت

حمل کے چوتھے مہینے میں کیا کھانا چاہیے اور کیا نہیں کھانا چاہیے؟

حمل کے چوتھے مہینے میں آپ کو اپنی خوراک میں فائبر، کیلشیم اور آئرن کو ضرور شامل کرنا چاہیے۔ یہ آپ اور بچے کی صحت کے لیے اچھا ہے۔

حمل کے دوران، آپ کو ہر ماہ اپنے ڈائٹ چارٹ پر بہت اچھی طرح عمل کرنا چاہیے۔ حمل کا چوتھا مہینہ وہ وقت ہوتا ہے جب آپ کو متلی، موڈ میں تبدیلی، سر درد اور صبح کی بیماری کا خطرہ کم ہوتا ہے۔ کھانے سے نفرت بھی آہستہ آہستہ ختم ہو جاتی ہے۔ دراصل دوسرا سہ ماہی سب سے زیادہ آرام دہ سمجھا جاتا ہے۔ تاہم، یہ صورتحال بہت سے لوگوں کے لیے مختلف ہو سکتی ہے۔ حمل کے اس عرصے میں بچہ سب سے تیزی سے نشوونما پاتا ہے اور اس دوران آپ کے جسم میں غذائی اجزاء کی مانگ بھی بڑھ جاتی ہے تاکہ بچے کو بھرپور غذائیت مل سکے۔ اس لیے آپ کو اپنی خوراک کا بہت خیال رکھنے کی ضرورت ہے تاکہ بچے کی نشوونما اچھی ہو سکے۔ چوتھے مہینے سے آپ اپنی خوراک میں پروٹین، آئرن، فائبر، کیلشیم، زنک اور وٹامن سی کی مقدار بڑھا دیں۔ اس کی وجہ سے بچے کے جسم، پٹھے اور دیگر اعضاء اچھی طرح نشوونما پاتے ہیں۔ حمل کے چوتھے مہینے میں آپ کی خوراک کیا ہونی چاہیے؟ 

حمل کے چوتھے مہینے میں اس طرح ناشتہ کریں۔(Keep breakfast like this in the fourth month of pregnancy)

1. حمل کے چوتھے مہینے میں، ہو سکتا ہے کہ آپ کو صبح کی بیماری اور متلی کا مسئلہ نہ ہو، لیکن اس دوران آپ کو سینے میں جلن کا مسئلہ ہو سکتا ہے۔ اس کے لیے آپ اپنے ناشتے میں تربوز، جئی، سیب یا کیلا لے سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ ناشتے میں آپ دودھ اور براؤن بریڈ بھی لے سکتے ہیں۔

2. حمل کے چوتھے مہینے میں آپ کو وٹامن سی سے بھرپور پھل ضرور استعمال کریں تاکہ جسم کا مدافعتی نظام مضبوط ہو۔ اس کے لیے آپ امرود، کیوی اور انناس وغیرہ کھا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: حمل کے دوران امرود کھانے کے فوائد اور نقصانات ، غذا کے ماہرین سے جانیں۔

what-to-eat-and-avoid-in-pregnancy-fourth-month-in Urdu

3. اگر آپ کو ناشتے میں کوئی بھاری چیز کھانے کی عادت ہے تو آپ ناشتے میں پراٹھا اور دہی بھی کھا سکتے ہیں۔ لیکن، آپ کو ذہن میں رکھنا چاہئے کہ ایک وقت میں بہت زیادہ نہ کھائیں۔ اس سے آپ کی پریشانی بڑھ سکتی ہے۔ کم وقت میں ہلکی غذا کھائیں۔

4. اگر آپ کو پیٹ میں درد محسوس ہوتا ہے تو آپ فروٹ سلاد اور چھاچھ پی سکتے ہیں۔ اس سے کافی ریلیف ملے گا۔

5. آپ اپنے معمول کے معمولات پر بھی عمل کر سکتے ہیں۔ مثال کے طور پر آپ ناشتے میں دلیا، جئی، روٹی اور ہری سبزیاں کھا سکتے ہیں۔ بہت سے لوگوں کے لیے یہ ہضم ہے۔

دوپہر کے کھانے میں ان چیزوں کو شامل کریں۔(Include these things in lunch)

1. اگر آپ حمل کے چوتھے مہینے میں سانس لینے میں دشواری محسوس کر سکتے ہیں، تو آپ اپنی خوراک میں دو روٹیاں، ہری سبزیاں اور کچھ جڑی بوٹیوں سے بنی چٹنی کھا سکتے ہیں۔

2. اس کے علاوہ آپ براؤن رائس، پنیر کا سالن اور سلاد کھا سکتے ہیں۔ اس سے جسم کو وافر مقدار میں پروٹین مل سکتی ہے۔ اس مدت کے دوران آپ کو پروٹین سے بھرپور غذا لینا چاہیے۔

3. اس کے علاوہ نان ویج کم پکا کر نہ کھائیں۔ انہیں اچھی طرح پکا کر کھائیں۔ اس کے لیے آپ چکن، روٹی یا چاول اور چھاچھ لے سکتے ہیں۔ چھاچھ کھانے کو ہضم کرنے میں مدد دیتی ہے۔

4. اس وقت آپ کو آئرن سے بھرپور غذائیں بھی کھانے چاہئیں۔ اس کے لیے آپ پالک کا سالن، چقندر سے بنا سلاد اور ہول اناج سے بنی روٹی کھا سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ آپ ٹوفو، سویا بین اور خشک میوہ جات بھی کھا سکتے ہیں۔

5. دوپہر کے کھانے میں آپ میتھی اور ہری سبزیوں سے بنے پراٹھے کھا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: حمل کے پہلے مہینے کی خوراک: حمل کے پہلے مہینے میں کیا کھانا چاہیے اور کیا نہیں کھانا چاہیے؟

اسے اپنے شام کے ناشتے میں رکھیں.(Keep this in your evening snacks)

1. آپ شام کے ناشتے میں روٹی اور مونگ پھلی کا مکھن لے سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ آپ ابلے ہوئے انڈے کھا سکتے ہیں۔

2. اس کے علاوہ آپ ابلے ہوئے انکرت اور ایک گلاس دودھ کھا سکتے ہیں۔

3. اگر آپ چاہیں تو کیلشیم کے لیے سفید تل، بادام اور گڑ سے بنے لڈو اور دیگر گھریلو ناشتے کھا سکتے ہیں۔

4. اس کے علاوہ آپ مکئی، بروکولی اور بیجوں سے بنی سلاد کھا سکتے ہیں۔

رات کا کھانا ہلکا رکھیں.(keep dinner Nlight)

1. چوتھے مہینے میں آپ کو سونے میں کچھ پریشانی ہو سکتی ہے اس لیے رات کا کھانا ہلکا رکھیں۔ اس کے لیے آپ رات کو ایک پیالے دلیہ یا سبزیوں سے بھرپور کھچڑی کھا سکتے ہیں۔

2. گھر میں بنائے گئے چکن یا سبزیوں کے سوپ کا استعمال بھی فائدہ مند ہے۔

3. اس کے علاوہ آپ عام روٹی، دال اور ایک پیالی ہری سبزیاں کھا سکتے ہیں۔

what-to-eat-and-avoid-in-pregnancy-fourth-month-in Urdu

احتیاطی تدابیر.(Precautions)

آپ کھانے میں ہر طرح کی چیزیں کھاتے ہیں لیکن پیک شدہ اور تیل والا کھانا بالکل نہیں کھاتے۔ اس کے علاوہ زیادہ مسالہ دار کھانا نہ کھائیں۔ گھر کا پکا ہوا کھانا زیادہ سے زیادہ کھانے کی کوشش کریں۔ اس کے علاوہ سانس کی تکلیف اور نیند کی کمی پر قابو پانے کے لیے آپ یوگا اور کچھ آسان ورزشیں کر سکتے ہیں۔ اس کے ساتھ اپنے ڈاکٹر کے مشورے سے ضروری سپلیمنٹس لیتے رہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button