صحت مند غذا

پیٹ میں زیادہ گیس بنتی ہے تو یہ 5 چیزیں کھائیں، مسئلہ پیٹ دور ہو جائے گا۔

پیٹ میں گیس کی زیادتی ہونے پر اپنی خوراک پر خصوصی توجہ دینی چاہیے۔ تاکہ اس دوران پیدا ہونے والی پریشانیوں سے بچا جا سکے۔

اگر معدے میں گیس زیادہ ہو تو بدہضمی، تیزابیت. بدہضمی وغیرہ اور بھی بہت سے مسائل ہو سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ اگر پیٹ میں گیس زیادہ ہو تو پاس زیادہ ہونے لگتا ہے. جس سے آپ کو دوسروں کے سامنے شرمندگی کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ ایسے میں ضرورت سے زیادہ گیس کے مسئلے پر قابو پانے کی ضرورت ہے۔ گیس کو کنٹرول کرنے کے لیے ہمیں اپنی خوراک میں مصالحہ دار چیزیں شامل نہیں کرنی چاہئیں۔ اس دوران ہلکی غذا شامل کریں۔ اس سے معدے میں گیس کی زیادتی کے مسئلے کو دور کیا جاسکتا ہے۔ اگر پیٹ میں گیس زیادہ ہے تو آپ کو چاہیے کہ اپنی خوراک میں کچھ ایسی چیزیں شامل کریں، تاکہ زیادہ گیس نہ بنے۔ آج اس آرٹیکل میں ہم آپ کو کچھ ایسی غذائی اشیاء کے بارے میں بتائیں گے، جن سے پیٹ میں گیس نہیں بنتی۔ آئیے کچھ ایسی غذاؤں کے بارے میں جانتے ہیں-

what to eat when you have excessive gas in urdu

پیٹ میں گیس کی زیادتی ہو تو کیا کھائیں.(What to eat if there is excessive gas in the stomach)

پیٹ میں گیس کا مسئلہ ہو تو کیلا، ناریل کا پانی، ٹھنڈا دودھ وغیرہ لیں۔ اس سے آپ کو بہت فائدہ ہوگا۔ آئیے اس کے فوائد کے بارے میں تفصیل سے جانتے ہیں-

یہ بھی پڑھیں: دودھ اور لہسن کے فوائد: لہسن کا دودھ جسم کے ان 6 مسائل کو دور کرنے میں فائدہ مند ہے، بنانے کا طریقہ جانیں

1. کیلا ضرور کھائیں۔(Must eat banana)

پیٹ میں گیس کا مسئلہ ہو تو کیلے کا استعمال کریں۔ کیلا کھانے سے پیٹ سے متعلق مسائل پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ درحقیقت کیلے میں آئرن اور کیلشیم ہوتا ہے جو پیٹ میں گیس کے مسئلے کو دور کرنے میں کارآمد ثابت ہوتا ہے۔ اس کے علاوہ کیلے میں فائبر بھی موجود ہوتا ہے جو تیزابیت کو کنٹرول کرنے میں کارآمد ثابت ہوتا ہے۔ یہ ہمارے جسم کے پی ایچ لیول کو بھی کنٹرول کرتا ہے۔

2. ناریل کا پانی پیئے۔(Drink Coconut Water)

پیٹ میں گیس کا مسئلہ ہو تو صبح چائے اور کافی کے بجائے ناریل کا پانی لیں۔ ناریل کے پانی کا استعمال پیٹ میں گیس کا مسئلہ دور کرتا ہے۔ دراصل ناریل کا پانی اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہوتا ہے جو کہ گیس کے مسئلے کو دور کرنے میں کارآمد ہے۔ روزانہ صبح خالی پیٹ ناریل کا پانی پینے سے تیزابیت پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ صرف میری صحت

3. ٹھنڈا دودھ پیئے۔(Drink cold milk)

دودھ صحت کے لیے بہت ضروری ہے۔ اگر آپ کے پیٹ میں گیس کا مسئلہ ہے تو گرم دودھ کی بجائے ٹھنڈا دودھ لیں۔ ٹھنڈا دودھ پینے سے پیٹ میں گیس کے مسئلے پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ صبح سویرے ایک گلاس ٹھنڈا دودھ پینے سے پیٹ میں جلن، گیس اور تیزابیت سے نجات مل سکتی ہے۔ یہ بھوک کو کنٹرول کرنے میں بھی موثر ہے جس سے گیس کی زیادتی کے مسئلے سے نجات ملتی ہے۔

4. سلاد میں کھیرا کھائیں۔(Eat Cucumber in Salad)

پیٹ میں گیس بننے کے مسئلے سے نجات کے لیے کھیرا آپ کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے۔ دراصل، کھیرا معدے کو ٹھنڈا کرنے میں فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ نیز یہ آپ کے جسم کو ہائیڈریٹ رکھتا ہے۔ اس کے استعمال سے تیزابیت کا اضطراب کم ہوتا ہے۔ اس لیے اگر آپ کو گیس کی زیادتی کا مسئلہ درپیش ہے تو اپنی سلاد کی پلیٹ میں کھیرا ضرور شامل کریں۔

یہ بھی پڑھیں: جسم میں جمع گندگی کو دور کرنے کے لیے یہ 5 دیسی طریقے اپنائیں، معدہ اور آنتیں ٹھیک سے صاف ہوں گی۔

5. لہسن کھائیں۔(Eat Garlic)

پیٹ میں زیادہ گیس بننے کی صورت میں لہسن کا استعمال کریں۔ خصوصاً لہسن کی کلیوں کو روزانہ صبح خالی پیٹ کھانے سے پیٹ میں گیس کا مسئلہ دور کیا جا سکتا ہے۔

what to eat when you have excessive gas in urdu

معدے میں گیس کی زیادتی کی وجہ سے مصالحہ دار اور سوڈا والے مشروبات کے استعمال سے پرہیز کریں۔ اس کے ساتھ ساتھ اس دوران شراب اور تمباکو نوشی نہ کریں۔ یہ تمام چیزیں گیس کا مسئلہ بڑھا سکتی ہیں۔ اس کے علاوہ اگر آپ کو زیادہ گیس ہو رہی ہے تو ڈاکٹر سے رابطہ کریں۔ اس کے ساتھ ساتھ ڈاکٹر کی ہدایت کے مطابق اپنی خوراک میں تبدیلی کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort