جلد کی حفاظت.

جھریوں اور باریک لکیروں کو کم کرنے کے لیے اس پھل کو کھائیں، جلد دیر تک جوان رہے گی۔

پھل جلد کی جھریوں کو کم کرنے میں بہت کارآمد ثابت ہوتے ہیں۔ آئیے جانتے ہیں جلد کے لیے چند صحت بخش پھلوں کے بارے میں۔

اینٹی ایجنگ پھل جھریوں کو کم کرنے کے لیے: جھریوں کا مسئلہ کافی عام ہے۔ بڑھتی عمر کے ساتھ دھول، مٹی، آلودگی وغیرہ کی وجہ سے جھریوں اور باریک لکیروں کا مسئلہ ہوتا ہے۔ ایسے مسائل پر قابو پانے کے لیے لوگ کئی طرح کی بیوٹی پراڈکٹس کا استعمال کرتے ہیں لیکن ان مصنوعات سے آپ کی جلد کو نقصان پہنچنے کا بھی خدشہ ہوتا ہے۔ ایسے میں قدرتی طریقوں سے جھریوں کو کم کرنے کی کوشش کرنی چاہیے۔ ان اقدامات میں، آپ صحت مند غذا کا انتخاب کر سکتے ہیں۔ ایسے بہت سے پھل ہمارے اردگرد موجود ہیں، جن کے استعمال سے چہرے پر جھریوں کا مسئلہ کم ہوسکتا ہے۔ درحقیقت ان پھلوں میں اینٹی ایجنگ خصوصیات ہیں جو آپ کی جھریوں اور باریک لکیروں کو کم کرتی ہیں۔

یہ پھل بڑھاپے کی علامات کو کم کر سکتے ہیں.(Anti-Ageing Fruits To Reduce Wrinkles)

جھریوں کے مسئلے کو دور کرنے کے لیے پھلوں کا استعمال ایک بہتر آپشن ہو سکتا ہے۔ آئیے جانتے ہیں ان پھلوں کے بارے میں جو جھریوں کو کم کرتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: گندم کے دلیا سے بنے پیسٹ کو چہرے پر لگائیں ، آپ کو صاف اور چمکدار جلد ملے گی۔

which-fruit-is-good-to-reduce-wrinkles-in-urdu

پپیتا جلد کی خوبصورتی میں اضافہ کرے گا۔()

پپیتا ایک زبردست اینٹی ایجنگ پھل ہے جس میں پاپین نامی انزائم پایا جاتا ہے۔ اس انزائم میں سوزش کی خصوصیات ہیں۔ یہ جلد کی سوزش کو کم کرتا ہے۔ یہ جھریوں کے مسائل کو بھی کم کر سکتا ہے۔ اس کے علاوہ پپیتے میں وٹامن اے، کے، اور ای، میگنیشیم، پوٹاشیم اور وٹامن بی جیسے بہت سے غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں، جو آپ کی جلد کی لچک کو بڑھاتے ہیں۔ نیز، یہ جلد کو آزاد ریڈیکلز سے بچا سکتا ہے۔ یہ آپ کی جلد کو صحت مند بناتا ہے۔

جھریوں کو کم کریں.(Berries)

بیریاں (جیسے اسٹرابیری، بیر، بلیو بیریز وغیرہ)، مختلف قسم کے اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات سے مالا مال ہیں۔ وہ جلد کے خلیوں کی مرمت میں آپ کی مدد کر سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ جامن میں وٹامن اے اور سی پائے جاتے ہیں جو جلد کو صحت مند رکھنے میں کارآمد ثابت ہوتے ہیں۔ یہ نہ صرف جلد کے لیے صحت مند ہیں بلکہ یہ آپ کی آنکھوں کی حفاظت بھی کر سکتے ہیں۔ اینٹی آکسیڈینٹس، خاص طور پر بلیو بیری میں پائے جاتے ہیں، جلد میں کولیجن کے نقصان کو روکنے میں مدد کرسکتے ہیں. صرف میری صحت

ایوکاڈو جلد کو جوان رکھیں.(Avocado)

آپ جلد کی خوبصورتی بڑھانے کے لیے ایوکاڈو کا استعمال کر سکتے ہیں۔ یہ جھریوں اور باریک لکیروں کو کم کرتا ہے۔ اس میں موجود فیٹی ایسڈ جلد کی نمی کو برقرار رکھتے ہیں۔ اس کے علاوہ یہ وٹامن بی سے بھرپور ہوتا ہے جو جلد کے کئی مسائل کو کم کرتا ہے۔

انار سے جلد کی خوبصورتی میں اضافہ.(Pomegranate)

انار بڑھاپے کی علامات کو کم کرنے میں آپ کی مدد کر سکتا ہے۔ اس کے چھوٹے سرخ بیجوں میں ایک مرکب ہوتا ہے جسے punicalagins کہتے ہیں، جو جلد میں موجود کولیجن کو باریک لکیروں اور جھریوں سے لڑنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔ اس سے آپ کی جلد خوبصورت اور جوان نظر آتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: ہاتھوں کو خوبصورت اور ملائم بنانے کے لیے ہاتھ کی دیکھ بھال کے اس معمول پر عمل کریں، جانیے 5 اہم اقدامات

which-fruit-is-good-to-reduce-wrinkles-in-urdu

 

کیوی نہ صرف صحت بلکہ جلد کے لیے بھی صحت بخش ہے۔(Kiwi)

کیوی صحت کے لیے بہت مفید ہے۔ اس کے استعمال اور فیس پیک سے آپ جلد کی خوبصورتی کو بڑھا سکتے ہیں۔ دراصل، کیوی وٹامن ای اور سی سے بھرپور ہوتا ہے، جو جلد کو نرم رکھنے میں آپ کی مدد کرتا ہے۔ یہی نہیں کیوی کے ذریعے آپ بڑھاپے کی علامات کو کم کرسکتے ہیں۔

جلد کو جوان رکھنے کے لیے یہ صحت بخش پھل کھائیں۔ تاہم، ذہن میں رکھیں کہ کسی بھی قسم کی خوراک مسائل کو مکمل طور پر ٹھیک نہیں کر سکتی، یہ صرف مسائل کو روکنے میں مدد دے سکتی ہے۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort