صحت مند غذا

سردیوں میں کون سا پھل کھائیں: سردیوں میں یہ 8 پھل کھائیں، بہت سے مسائل دور رہیں گے۔

ایسے پھلوں کا استعمال سردیوں میں کرنا چاہیے جس سے قوت مدافعت میں اضافہ ہوتا ہے۔ آئیے جانتے ہیں ان پھلوں کے نام۔

سردیوں میں ایسی غذا کا استعمال کرنا چاہیے، جس سے آپ کا جسم گرم رہ سکے۔ اسی لیے بہت سے لوگ سردیوں میں سوپ اور گرم چیزیں کھانے کا مشورہ دیتے ہیں۔ اس کے علاوہ ہمیں سردیوں میں ایسی غذا کا استعمال کرنا چاہیے، جس سے قوت مدافعت میں اضافہ ہو۔ قوت مدافعت بڑھا کر موسم سرما کی بیماریوں سے بچا جا سکتا ہے۔ خاص طور پر سردیوں میں ہمیں پھلوں کا استعمال کرنا چاہیے۔ پھل کھانے سے قوت مدافعت بڑھ جاتی ہے۔ آج اس آرٹیکل میں ہم کچھ ایسے ہی پھلوں کے بارے میں بتائیں گے، جن سے سردی کے موسم کی پریشانیوں سے بچا جا سکتا ہے (سردیوں کے موسم میں ہم کون سے پھل کھاتے ہیں)۔ ڈائیٹ منتر کلینک کے ماہر غذائیت کا کہنا ہے کہ سردیوں میں ایسے پھل کھانے چاہئیں جن میں وٹامنز کی بھرپور مقدار ہو۔ خاص طور پر وٹامن سی والے پھلوں کا استعمال اس موسم میں آپ کے لیے بہتر ہو سکتا ہے۔ وٹامن سی سے بھرپور پھل کھانے سے قوت مدافعت میں اضافہ ہوتا ہے۔ آئیے کچھ ایسے پھلوں کے بارے میں جانتے ہیں جو سردیوں میں قوت مدافعت بڑھاتے ہیں۔

Which fruit to eat in winter in urdu

1. ناشپاتی کھائیں۔ Eat pears

سردیوں میں ناشپاتی کا استعمال بہت زیادہ کیا جاتا ہے۔ یہ ایک ایسا ہی پھل ہے، جسے آپ سردیوں میں بہت آسانی سے حاصل کر سکتے ہیں۔ اس کا رس صحت کے لیے فائدہ مند ہے۔ بچے بھی اسے بڑے شوق سے کھا سکتے ہیں۔ آپ کے آنتوں کو صحت مند رکھنے کے ساتھ ساتھ یہ وزن کم کرنے میں بھی مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔ ناشپاتی وٹامن ای اور سی جیسے اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہوتے ہیں جو بیماریوں سے بچا سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ ناشپاتی میں سوزش کش خصوصیات پائی جاتی ہیں جو جسم میں سوزش کو کم کرتی ہیں۔

2. انار فائدہ مند ہے۔ Pomegranate is beneficial

Which fruit to eat in winter in urdu

آپ سردیوں میں بھی انار آسانی سے حاصل کر سکتے ہیں۔ انار کھانے سے آپ کے جسم میں دوران خون بہتر ہوتا ہے۔ سردیوں میں خون سے متعلق مسائل ہونے کے امکانات کافی بڑھ جاتے ہیں۔ ایسی صورت میں آپ انار کھا سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ جلد کو نکھارنے اور وزن کم کرنے کے لیے آپ انار کھا سکتے ہیں۔ اس سے جسم میں خون کی کمی کو بھی دور کیا جاسکتا ہے۔ اس کے علاوہ سردیوں میں پریشانی بھی کم ہوگی۔

3. سیب فائدہ مند ہے۔ Apples are beneficial

روزانہ ایک سیب کا استعمال آپ کو ڈاکٹر سے دور رکھ سکتا ہے۔ سیب آپ کے لیے ہر موسم میں فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے، چاہے وہ سردی ہو یا گرمی۔ اگر آپ خود کو اور اپنے بچوں کو فٹ رکھنا چاہتے ہیں تو روزانہ 1 سیب کھائیں۔ سیب وٹامن اے، فائبر، پوٹاشیم جیسے غذائی اجزاء سے بھرپور ہوتے ہیں۔ سیب کھانے سے دماغ اور جسمانی نشوونما بہتر ہوتی ہے۔ سردیوں میں خود کو فٹ رکھنے کے لیے سیب یا سیب کا رس پئیں. اس سے بہت فائدہ ہو سکتا ہے۔ روزانہ سیب کھانے سے سردیوں میں آپ کا وزن کنٹرول میں رہ سکتا ہے۔

Which fruit to eat in winter in urdu

4. امرود کھائیں۔

سردیوں میں بہت سے لوگ امرود نہ کھانے کا مشورہ دیتے ہیں۔ لیکن ہم آپ کو بتاتے چلیں کہ یہ ایک موسمی پھل ہے، جو سردیوں میں فائدہ مند ہو سکتا ہے۔ موسمی پھل صحت کے لیے بہت اچھے ہیں۔ سردیوں میں امرود کا استعمال پیٹ کو اچھے طریقے سے صاف کرتا ہے۔ اس کے ساتھ ہی نزلہ و زکام کا مسئلہ بھی دور ہو جاتا ہے۔ یہی نہیں امرود وٹامن سی اور دیگر کئی غذائی اجزاء سے بھرپور ہوتا ہے جو قوت مدافعت بڑھانے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔

5. کیلا غذائیت سے بھرپور ہے۔

اکثر اوقات آپ نے دیکھا ہوگا کہ لوگ سردیوں میں کیلا کھانے سے انکار کردیتے ہیں۔ جس کی وجہ سے نزلہ و زکام کا مسئلہ بڑھنے کا خطرہ ہے۔ لیکن ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ سردیوں میں کیلا کھانا بھی آپ کے لیے فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے۔ روزانہ ایک کیلا کھانے سے آپ کے جسم کو فوری توانائی ملتی ہے۔ آپ اسے بچوں کو بھی دے سکتے ہیں۔ اس سے نزلہ اور زکام نہیں ہوتا۔ تاہم، اگر آپ کو یا آپ کے بچوں کو پہلے ہی نزلہ زکام ہے تو انہیں کیلے نہ دیں۔ اس سے بلغم کا مسئلہ بڑھ سکتا ہے۔

6. کیا بیر موثر ہے۔

سردیوں میں بھی بیر کا استعمال کیا جا سکتا ہے۔ بیر میں اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہوتے ہیں، جو قوت مدافعت بڑھانے میں کارآمد ثابت ہوتے ہیں۔ اس کے علاوہ بیر میں سرطان پیدا کرنے والی خصوصیات بھی ہوتی ہیں۔ سردیوں میں بیر کا استعمال جسم کو طاقت دیتا ہے۔ آپ سردیوں میں بیر بہت آسانی سے حاصل کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں.مزاحم نشاستے کیا ہے اور یہ کون سے کھانے میں پایا جاتا ہے؟ 

7. سنتری قوت مدافعت کو بڑھاتے ہیں۔

اورنج ایک موسمی پھل ہے۔ سردیوں میں اورنج کا استعمال صحت کے لیے فائدہ مند ہے۔ بہت سے لوگوں کا خیال ہے کہ سردیوں میں اورنج کھانے سے سردی لگ سکتی ہے۔ لیکن ایسا نہیں ہے، اورنج سردیوں میں صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ تاہم اورنج ذائقے میں کافی کھٹی ہوتی ہے اس لیے اسے شام یا رات میں نہ کھائیں۔ آپ دن میں سنتری کھا سکتے ہیں۔ یہ اینٹی آکسیڈنٹس اور وٹامن سی سے بھرپور ہے، جو قوت مدافعت کو بڑھا سکتا ہے۔

 

اس کے علاوہ آپ بچوں کو روزانہ سنتری بھی کھلا سکتے ہیں۔ اگر آپ کا بچہ بہت چھوٹا ہے تو اسے کون اورنج جوس دے سکتا ہے۔ اس سے بچے کو بہت فائدہ ہوگا۔ سنترے میں موجود وٹامن سی، وٹامن ای اور کاپر آپ کی صحت کے لیے فائدہ مند ہے۔ یہ غذائیت سردیوں کے مسائل جیسے کہ نزلہ اور کھانسی سے نجات دلانے میں موثر ہے۔

8. موسمبی فائدہ مند ہے۔

سنگترے کی طرح موسمبی کا استعمال بھی سردیوں میں آپ کے لیے فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ یہ وٹامن سی سے بھرپور ہوتا ہے جو قوت مدافعت بڑھانے میں فائدہ مند ہے۔ خود کو فٹ رکھنے کے لیے آپ 1 گلاس موسمبی کا جوس باقاعدگی سے پی سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ آپ اسے چھیل کر اورنج کی طرح کھا سکتے ہیں۔ اس سے آپ کی قوت مدافعت بڑھ سکتی ہے جس سے آپ بہت سی بیماریوں پر قابو پا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں.   ورلڈ فوڈ ڈے 2021: ورلڈ فوڈ ڈے کیوں منایا جاتا ہے

سردیوں میں اپنی غذا میں تیل یا مسالہ دار چیزیں شامل کرنے سے گریز کریں۔ اس قسم کی خوراک آپ کے مسائل میں اضافہ کر سکتی ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ اگر آپ کو دن میں کچھ کھانے کی خواہش ہو تو پھل ضرور کھائیں۔ پھلوں کا استعمال آپ کے جسم کو صحت مند رکھ سکتا ہے۔ اس سے آپ بہت سی بیماریوں سے بچ سکتے ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ خوراک کے ساتھ ساتھ ورزش بھی کریں اور خود کو تناؤ سے دور رکھنے کی کوشش کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button