صحت مند غذا

خون کو صاف کرنے کے لیے روزانہ یہ 7 پھل کھائیں، گندگی اور زہریلے مادے دور ہوجائیں گے۔

Blood Purifier Fruits : خون صاف کرنے کے لیے کچھ پھلوں کا استعمال بہت فائدہ مند ہے، آئیے جانتے ہیں کہ خون صاف کرنے کے لیے کون سا پھل کھانا چاہیے؟

Blood Purifier Fruits in Urdu: خون جسم میں موجود بافتوں تک آکسیجن، ہارمونز اور غذائی اجزاء پہنچانے میں سب سے اہم کردار ادا کرتا ہے۔ ہمارے کھانے میں موجود زہریلے مادے صحیح طریقے سے فلٹر نہ ہونے کی وجہ سے خون میں داخل ہو جاتے ہیں۔ خون میں زہریلے مواد یا گندگی کے بڑھنے سے. آپ کو کئی خطرناک بیماریاں لاحق ہو سکتی ہیں۔ اس کی وجہ سے آپ کو پھوڑے، پھوڑے، پھوڑے اور جلد سے متعلق تمام مسائل ہوتے ہیں۔ اس کے علاوہ خون میں گندگی یا زہریلے مواد کے بڑھنے سے. آپ کو معدے اور نظام انہضام سے متعلق مسائل کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ خون کو صاف کرنے کے لیے گردے اور جگر سب سے اہم ہیں۔ جب آپ کے کھانے میں زیادہ زہریلے مادے ہوتے ہیں تو یہ گردوں اور جگر کو بھی نقصان پہنچاتا ہے۔ لوگ خون صاف کرنے کے لیے ہر قسم کی دوائیں لیتے ہیں۔ لیکن آپ اپنے جسم میں موجود خون کو قدرتی طریقے سے زہریلے مادوں سے بھی آزاد کر سکتے ہیں۔ آئیے خون کو صاف کرنے کے لیے فائدہ مند پھلوں کے بارے میں تفصیل سے جانتے ہیں۔

خون کو صاف کرنے کے لیے کون سا پھل کھانا چاہیے؟(Blood Purifier Fruits)

جب آپ کے کھانے میں زہریلے مادوں کی مقدار زیادہ ہوتی ہے تو گردے اور جگر بھی خون کو صحیح طریقے سے صاف نہیں کر پاتے۔ جس کی وجہ سے جلد، معدہ اور ہاضمہ سمیت کئی اعضاء کو شدید نقصان پہنچتا ہے۔ خون کو صاف رکھنے کے لیے کچھ پھلوں کا استعمال بہت فائدہ مند ہے۔ اگر آپ بھی خون کو صاف رکھنا چاہتے ہیں تو ان پھلوں کو خوراک میں ضرور شامل کریں-

یہ بھی پڑھیں: فضائی آلودگی: آلودہ ہوا کے نقصان دہ اثرات سے بچنے کے لیے یہ 5 چیزیں کھائیں۔

1. بیری۔(Berries)

خون کو قدرتی طریقے سے صاف رکھنے کے لیے جامن کا استعمال بہت فائدہ مند ہے۔ ان میں موجود خواص جسم میں قدرتی طریقے سے خون میں موجود زہریلے مادوں کو نکالنے کا کام کرتے ہیں۔ بلیو بیریز، ریڈ بیری، کرین بیریز، اسٹرابیری اور بلیک بیریز کا روزانہ استعمال خون کو صاف کرنے کے لیے فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔

2.سیب.(Apple)

سیب کو صحت کے لیے بہت فائدہ مند پھل مانا جاتا ہے۔ اس میں موجود پیکٹین فائبر اور اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات جسم میں موجود خون کو صاف رکھنے میں بہت فائدہ مند ہیں۔ اس کے علاوہ سیب جسم میں موجود نقصان دہ کیمیکلز کو باہر نکالنے میں بھی بہت مفید ہے۔ خون کو صاف رکھنے کے لیے آپ کو روزانہ سیب کا استعمال کرنا چاہیے۔

یہ بھی پڑھیں: ابلے ہوئے چاول کھانے سے صحت کے لیے 5 لاجواب فوائد

which-fruits-are-good-for-blood-purification-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

3. اورنج.(Orange)

نارنجی میں موجود خصوصیات خون کو صاف رکھنے اور جسم کی قوت مدافعت بڑھانے کا کام کرتی ہیں۔ اس میں وٹامن سی کی وافر مقدار پائی جاتی ہے جو خون کو صاف کرنے کے لیے بہت مفید سمجھا جاتا ہے۔ سنگترے کے استعمال سے آپ کے جسم میں موجود زہریلے مادے باہر نکل آتے ہیں۔

4. بیر.(Plum) 

کھٹے میٹھے ذائقے کے ساتھ بیر صحت کے لیے بہت فائدہ مند پھل مانا جاتا ہے۔ بیر میں کیلشیم، فاسفورس، پوٹاشیم، وٹامن سی، وٹامن اے جیسے غذائی اجزاء وافر مقدار میں ہوتے ہیں۔ چند دنوں تک اس کا باقاعدگی سے استعمال آپ کے جسم میں موجود خون کو صاف کرتا ہے اور زہریلے مادے اور گندگی کو دور کرتا ہے۔

5. ناشپاتی-(Pear)

ناشپاتی کا استعمال جسم میں خون بڑھانے اور قوت مدافعت بڑھانے کے لیے بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ ناشپاتی میں پیکٹین فائبر اور وٹامن سی سے بھرپور ہوتا ہے جو کہ جسم میں موجود خون کو صاف کرنے میں بہت فائدہ مند ہے۔ ناشپاتی کا باقاعدگی سے استعمال کرنے سے آپ کو بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔

6. امرود-(Guava)

امرود کا استعمال صحت کے لیے بھی بہت مفید سمجھا جاتا ہے۔ امرود میں موجود وٹامنز اور اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات جسم کے لیے بہت فائدہ مند ہیں۔ اس کا باقاعدگی سے استعمال کرنے سے خون میں موجود گندگی باہر نکلتی ہے اور دیگر بہت سے فوائد بھی حاصل ہوتے ہیں۔

7. پپیتا-(Papaya)

پپیتا کھانا معدے اور پورے جسم کی صحت کے لیے بہت مفید سمجھا جاتا ہے۔ اس کا باقاعدگی سے استعمال کرنے سے آپ کے جسم میں غذائی اجزاء کی کمی نہیں ہوتی۔ روزانہ پپیتا کھانے سے آپ کے خون میں موجود گندگی اور زہریلے مادے بھی باہر نکل آتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: کیا آپ بھی صبح خالی پیٹ دودھ اور بریڈ کھاتے ہیں؟ یہ 5 نقصانات ہوسکتے ہیں

which-fruits-are-good-for-blood-purification-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

خون کو صاف کرنے کے لیے ان پھلوں کو روزانہ کھانا بہت فائدہ مند ہے۔ خون میں گندگی یا زہریلے مادوں کی موجودگی کی وجہ سے آپ کی جلد پر کئی طرح کے دانے، مہاسے، ایکنی وغیرہ ہو سکتے ہیں۔ اس لیے اگر آپ بھی ان مسائل سے بچنا چاہتے ہیں تو اپنی خوراک میں مذکورہ پھلوں کو ضرور شامل کریں۔

 

 

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button