مردانہ کمزوری :impotence in urdu

مردوں کے سپرم کاؤنٹ کو بڑھانے کے لیے روزانہ یہ 5 گریاں کھائیں، سپرم کاؤنٹ بڑھے گا۔

Nuts To Increase Sperm Count: گری دار میوے کا استعمال مردوں میں سپرم کاؤنٹ بڑھانے کے لیے بہت فائدہ مند ہے، آئیے ماہرین سے جانتے ہیں، گری دار میوے جو سپرم کاؤنٹ بڑھاتے ہیں

Nuts To Increase Sperm Count: مردوں میں بانجھ پن کا مسئلہ بہت عام ہوتا جا رہا ہے۔ ان دنوں اکثر مردوں کو جنسی خواہش کی کمی، سیکس کے دوران خراب کارکردگی. قبل از وقت انزال اور باپ نہ بن پانا جیسے مسائل کا سامنا ہے. اس کی ایک بڑی وجہ مردوں میں سپرم کی کمی ہے۔ مردوں میں سپرم کم ہونے کی بہت سی وجوہات ہو سکتی ہیں۔ کھانے کی خراب عادتیں، جسم میں غذائیت کی کمی، شراب نوشی، سگریٹ نوشی، تمباکو کا استعمال، ورزش کی کمی وغیرہ جیسی بری عادتیں اس کی عام وجوہات ہیں۔ اگرچہ بعض صورتوں میں یہ جینیاتی بھی ہو سکتا ہے۔

کہ اچھی خبر یہ ہے. کہ اگر مرد کچھ گری دار میوے کو اپنی روزمرہ کی خوراک کا حصہ بنائیں تو اس سے سپرم کاؤنٹ کے معیار کو بہتر بنانے اور اس کی کمی کو روکنے میں مدد مل سکتی ہے۔ اس کے ساتھ بانجھ پن کے مسئلے پر بھی قابو پایا جا سکتا ہے۔ اس آرٹیکل میں ہم آپ کو 5 ایسی گری دار میوے بتا رہے ہیں جو مردوں میں سپرم کاؤنٹ بڑھاتے ہیں۔

آئیے پہلے یہ سمجھتے ہیں کہ گری دار میوے سپرم کاؤنٹ بڑھانے میں کس طرح فائدہ مند ہیں۔(Let us first understand how nuts are beneficial in increasing the sperm count.)

 ایسے بہت سے ضروری غذائی اجزا ہوتے ہیں. جو سپرم کی تعداد بڑھانے اور زرخیزی سے متعلق مسائل کو دور کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ گری دار میوے کے بارے میں سب سے اچھی بات یہ ہے. کہ ان میں پودوں پر مبنی پروٹین ہوتا ہے۔ اس کے ساتھ بہت سے وٹامنز اور منرلز جو زرخیزی میں اضافہ کرتے ہیں، اومیگا تھری فیٹی ایسڈ، میگنیشیم، سیلینیم اور وٹامن ای بھی ان میں وافر مقدار میں پائے جاتے ہیں۔ اگر مرد گری دار میوے کا باقاعدگی سے استعمال کریں تو سپرم کی کمی کا مسئلہ جلد حل ہو جائے گا۔

سپرم کی تعداد بڑھانے کے لیے کون سے گری دار میوے کھائیں؟(Which nuts to eat to increase sperm count)

1. اخروٹ کھائیں۔(Eat walnuts)

انہیں اومیگا 3 کے بہترین ذرائع میں سے ایک سمجھا جاتا ہے، اور یہ اینٹی آکسیڈنٹس سے بھی بھرپور ہیں۔ یہ مردوں میں صحت مند سپرم کی پیداوار کو فروغ دینے کے ساتھ ساتھ زرخیزی کو بہتر بنانے میں بھی بہت فائدہ مند ہے۔

یہ بھی پڑھیں: اشوگندھا زیادہ کھانے سے صرف فائدے ہی نہیں، مردوں کو یہ 5 نقصانات بھی ہوسکتے ہیں۔

which-nuts-are-good-to-increase-sperm-count-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. برازیل کے گری دار میوے کھائیں۔(Eat Brazil Nuts)

یہ سیلینیم کے بہترین ذرائع ہیں۔ ان کے استعمال سے تھائرائیڈ کا کام بہتر ہوتا ہے اور ہارمونل توازن برقرار رہتا ہے۔ یہ زرخیزی کو بہتر بنانے، موڈ کو بہتر بنانے اور سوزش کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

3. بادام کھائیں۔(Eat almonds)

ان میں اینٹی آکسیڈنٹس کی اچھی مقدار ہوتی ہے، اس لیے انہیں آزاد ریڈیکل نقصان اور آکسیڈیٹیو تناؤ کو روکنے کے لیے بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ یہ مردوں اور عورتوں دونوں میں زرخیزی کو فروغ دینے میں مدد کرتا ہے اور سپرم کے معیار کو بہتر بناتا ہے۔

4. کاجو کھائیں۔(Eat cashews)

وہ میگنیشیم اور سیلینیم، غیر سیر شدہ چکنائی سے بھرپور ہوتے ہیں، جو نہ صرف سپرم کی تعداد بڑھانے کے لیے بلکہ دل کو صحت مند رکھنے کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔

یہ بھی پڑھیں: مردانہ جسمانی کمزوری کو دور کرنے کے لیے روزانہ یہ 5 چیزیں کھائیں، صحت رہے گی۔

which-nuts-are-good-to-increase-sperm-count-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

5. ہیزل نٹس.(Hazel Nuts)

اس میں سپرم کی تعداد بڑھانے کے لیے درکار تقریباً تمام ضروری غذائی اجزا ہوتے ہیں. جیسے سیلینیم، زنک، وٹامن ای، اومیگا تھری فیٹی ایسڈ، فولیٹ وغیرہ۔ سات اینٹی آکسیڈنٹس بھی موجود ہیں۔ یہ ہارمونز کو ریگولیٹ کرتا ہے، بلڈ شوگر کنٹرول اور بہتر زرخیزی کو فروغ دیتا ہے۔ ہیزل نٹس

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button