بالوں کی حفاظت

سردیوں میں بالوں میں کون سا تیل لگانا چاہیے؟ سردیوں میں مالش بنانے کا صحیح طریقہ جانیں۔

سردی کے دنوں کی آمد کے ساتھ ہی بالوں سے متعلق مسائل شروع ہو جاتے ہیں، جن سے بچنے کے لیے آپ کو سردی میں جھولنے کا صحیح طریقہ جاننا چاہیے۔

سردی کے دنوں میں مالش کی ضرورت کیوں پڑتی ہے؟ سردی کے دنوں میں بالوں کی نشوونما رک جاتی ہے،. شدید سردی کی وجہ سے بال خشک ہوجاتے ہیں. اور سر کی خشکی اور خارش کا مسئلہ بڑھ جاتا ہے، اس لیے سردی کے دنوں میں بالوں کو غذائیت کی ضرورت ہوتی ہے. جو صرف مالش سے ہی مل سکتی ہے۔ سردی کے دنوں میں آپ اپنے بالوں کو آملہ کے تیل، بادام کے تیل، تل کے تیل وغیرہ. سے شیمپو کر سکتے ہیں۔ اس آرٹیکل میں، ہم سردی کے دنوں میں مالش کے صحیح طریقے اور مختلف تیلوں کے بارے میں بات کریں گے جنہیں آپ سردی کے دنوں میں سر کی جلد پر لگا سکتے ہیں۔

which oil is best for hair during winter in urdu

1. سردیوں میں بالوں کے لیے ناریل کے تیل کا استعمال.(Use of coconut oil )

آپ سردی کے دنوں میں ناریل کا تیل لگا کر اپنے بالوں کو شیمپو بھی کر سکتے ہیں۔ سردی کے دنوں میں خشکی کے مسئلے پر قابو پانے کے لیے ناریل کا تیل بھی ایک اچھا آپشن ہے۔ ناریل کا تیل نیم گرم سر پر لگائیں تو بال نرم ہوں گے۔ آپ ناریل کے تیل کا ماسک بھی بنا کر سردی کے دنوں میں سر پر لگا سکتے ہیں۔ ناریل کیک کے تیل میں آئرن، پوٹاشیم جیسے ضروری عناصر ہوتے ہیں جو آپ کے بالوں کو صحت مند رکھنے اور بالوں کو چمکانے کے لیے کام کرتے ہیں۔ ناریل کے تیل میں سیچوریٹڈ چکنائی پائی جاتی ہے جو بالوں کے گرنے کو کم کرتی ہے۔ اگر آپ کے بال سفید ہیں تو بھی آپ کو ناریل کا تیل ضرور لگانا چاہیے، ناریل کا تیل لگانے سے بالوں کی پرورش ہوتی ہے اور دوسرے بالوں کو سفید ہونے سے روکا جا سکتا ہے۔

2. تلوں کا تیل.(Use of sesame oil )

آپ سردی کے دنوں میں تل کا تیل بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ تل کے تیل کا استعمال بالوں کو چمکدار بناتا ہے۔ اگر آپ بالوں کا رنگ استعمال کرتے ہیں تو آپ جوجوبا آئل یا کیسٹر آئل بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ خشک بالوں کو ان تیلوں سے ٹھیک کیا جا سکتا ہے۔ کچھ لوگ سر میں زیادہ تیل لگاتے ہیں، جس کی وجہ سے انہیں زیادہ شیمپو استعمال کرکے سر سے تیل نکالنا پڑتا ہے، بہتر ہے کہ آپ اتنا ہی تیل لگائیں جتنا آپ کی کھوپڑی میں آسانی سے پکڑا جاسکے۔ آپ تلوں کے تیل کو بھرنگراج کے تیل یا شیکاکائی کے تیل کو ملا کر بھی لگا سکتے ہیں، اس سے آپ کو دوہرے فائدے حاصل ہوں گے۔

یہ بھی پڑھیںکیمیائی شیمپو بالوں کو کمزور کرتے ہیں ، سبز چائے سے گھر میں ہربل شیمپو بنائیں اور بالوں کا گرنا بند کریں۔

3. سردیوں میں بالوں کے لیے بادام کے تیل کا استعمال.(Use of almond oil )

سردی کے دنوں میں آپ اپنے بالوں کو موئسچرائز کرنے کے لیے بادام کا تیل استعمال کر سکتے ہیں۔ بادام کے تیل میں وٹامن ای، وٹامن ڈی پایا جاتا ہے، جو بالوں کے گرنے کے مسئلے کو دور کرتا ہے، بادام کا تیل بالوں کو قدرتی چمک دیتا ہے اور بالوں میں نمی برقرار رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ سردی کے دنوں میں بادام کا تیل لگانے سے خشکی کا مسئلہ نہیں ہوتا۔ اگر آپ لمبے بال چاہتے ہیں تو بھی آپ بادام کا تیل استعمال کر سکتے ہیں۔ بادام کا تیل آپ کے بالوں کے لیے قدرتی کنڈیشنر کا بھی کام کرتا ہے کیونکہ اس میں وٹامن بی 2، وٹامن بی 6 جیسے غذائی اجزاء ہوتے ہیں۔ آپ اسے کسی دوسرے ضروری تیل کے ساتھ ملا کر بھی لگا سکتے ہیں۔

4. سردیوں میں بالوں کے لیے زیتون کے تیل کا استعمال.(Use of olive oil)

آپ سردی کے دنوں میں بھی بالوں پر زیتون کا تیل لگا سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ تیل کو ہلکا گرم کریں اور پھر سر کی جلد پر لگائیں۔ زیتون کا تیل بالوں کی پرورش کرتا ہے، بالوں کو نرم رکھتا ہے،. زیتون کا تیل سر کی جلد میں دوران خون کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔ زیتون کا تیل بالوں کے گرنے کا مسئلہ بھی دور کرتا ہے اور سر کی خشکی، خارش کے مسئلے سے بھی نجات دلاتا ہے۔ بہت سے لوگوں کو لگتا ہے کہ تیل کو پوری رات یا زیادہ دیر تک لگانے کی ضرورت ہے، جب کہ ایسا نہیں ہے، اگر آپ نہانے سے ایک گھنٹہ یا آدھا گھنٹہ پہلے تیل لگائیں تو بھی بالوں کو وہی پرورش ملے گی۔ تیل کو زیادہ دیر تک لگا رہنے سے بال زیادہ صحت مند ہو جائیں گے، یہ صرف ایک قسم کا افسانہ ہے۔

5۔ سردیوں میں بالوں کے لیے آملہ کے تیل کا استعمال.(Use of amla oil )

سردی کے دنوں میں آملہ کا فائدہ اٹھانا نہ بھولیں۔ آملہ صرف سردیوں کے موسم میں آتا ہے اور بالوں کے لیے ایک اہم جڑی بوٹی ہے۔ اس کی مدد سے آپ بال گرنے، خشکی، پتلے بال، سفید بال وغیرہ جیسے مسائل سے بچ سکتے ہیں۔ آملہ کھانا اور سر پر تیل کی طرح لگانا دونوں فائدہ مند ہیں۔ اگر آپ اپنے بالوں کو چمکانے کے لیے تیل کی تلاش میں ہیں تو آملہ کے تیل کو مت بھولیں۔ آملہ کے تیل کو مہندی میں ملا کر بالوں میں لگائیں تو بالوں کو پرورش ملے گی۔ آملہ کا تیل آپ گھر پر بھی تیار کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیںخشکی کو دور کرنے اور بالوں کے گرنے کو روکنے کے لیے ٹماٹر سے بنے یہ 3 بال ماسک لگائیں

which oil is best for hair during winter in urdu

سردیوں میں تیل سے بالوں کی مالش کریں۔(Oiling and hair massage during winters)

سردیوں میں اپنے بالوں کو خشکی اور خشکی کے مسائل سے بچانے کے لیے ان اقدامات پر عمل کریں-

  • تیل کو گرم کر کے بالوں پر لگائیں، آپ تیل کو دھوپ میں رکھ کر بھی گرم کر سکتے ہیں۔
  • کھوپڑی پر تیل لگاتے وقت، آپ کو انگلیوں سے دباؤ دینا ہوگا اور انگلیوں کو سرکلر موشن میں حرکت دینا ہوگی۔
  • آپ کو یہ خیال رکھنا ہوگا کہ آپ مساج کے لیے زیادہ تیل نہ لگائیں، اس کی ضرورت نہیں ہے۔
  • مساج کرتے وقت انگلیوں کی مناسب حرکت ضروری ہے تاکہ سر کی جلد میں دوران خون بہتر ہو سکے۔
  • کھوپڑی کی اچھی طرح مساج کرنے کے بعد آپ کو ایک تولیہ گرم پانی میں بھگو کر بالوں پر لپیٹنا ہوگا۔
  • بالوں میں صاف اور گرم پانی کا تولیہ لپیٹنے سے سر کے مسام کھل جائیں گے اور غذائیت کھوپڑی کے اندر جائے گی۔

ٹی وی ایڈ کے معاملے میں مہنگا اور برانڈڈ تیل خریدنے کی بجائے گھر پر تیل تیار کریں، اس سے تیل بھی تازہ رہے گا، آپ کیمیکل فری تیل لگا سکیں گے اور سب سے اچھی بات یہ ہے کہ اس تیل کے مضر اثرات بالوں پر نہ ہو۔ گھریلو تیل میں بھی پریزرویٹوز نہیں ہوتے، اس لیے اسے بالوں کے لیے زیادہ صحت بخش سمجھا جاتا ہے۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort