صحت مند غذا

سرسوں کا تیل یا ناریل کا تیل؟ کس تیل میں کھانا پکانا صحت کے لیے فائدہ مند ہے؟

کیلشیم سے بھرپور غذائیں جسم میں کیلشیم کی مقدار کو بڑھا سکتی ہیں۔ لیکن اس کی زیادتی صحت کے لیے نقصان دہ بھی ہو سکتی ہے۔

سرسوں کے تیل اور ناریل کے تیل میں کھانا پکانے کے لیے کون سا تیل زیادہ فائدہ مند ہے؟ زیادہ تر گھرانے کھانا پکانے کے لیے ریفائنڈ یا گھی استعمال کرتے ہیں۔ کچھ گھروں میں کھانا سرسوں کے تیل میں بھی پکایا جاتا ہے لیکن بہت کم گھر ایسے ہیں جہاں ناریل کے تیل میں کھانا پکایا جاتا ہے۔ کھانا پکانے کے لیے تیل کا غذائیت سے بھرپور ہونا بہت ضروری ہے۔ سرسوں کا تیل اور ناریل کا تیل دونوں کھانا پکانے کے لیے بہترین ہیں۔ لیکن ان دونوں میں سے کون سا تیل کھانا پکانے کے لیے زیادہ فائدہ مند ہے؟ 

سرسوں کے تیل میں غذائی اجزاء .Nutrients in mustard oil

  • مونو غیر سیر شدہ فیٹی ایسڈ
  • متعدد غیر سیر شدہ فیٹی ایسڈ
  • اومیگا 3 فیٹی ایسڈ
  • اومیگا 6 فیٹی ایسڈ

سرسوں کے تیل میں کھانا پکانے کے صحت کے فوائد. cooking in mustard oil

Which oil is good for cooking in urdu

سرسوں کے تیل میں پکانا بہت فائدہ مند ہے۔ یہ اینٹی فنگل، اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی انفلامیٹری خصوصیات سے بھرپور ہے، جو ہمیں کئی بیماریوں سے بچاتا ہے۔ سرسوں کا تیل دل کی صحت کے لیے بہت اچھا سمجھا جاتا ہے۔ یہ monounsaturated fat اور polyunsaturated fat سے بھرپور ہے۔ یہ دونوں چربی خراب کولیسٹرول کو کم کرنے اور اچھے کولیسٹرول کو بڑھانے میں مدد کرتی ہیں۔

1. وائرس کو  روکیں۔ Stop the virus

سرسوں کے تیل میں پکا کر آپ خود کو وائرس سے بچا سکتے ہیں۔ اس میں کئی ایسی خصوصیات ہیں، جو وائرل بیماریوں سے بچاتی ہیں۔ سرسوں کے تیل میں کھانا پکانے سے نزلہ، کھانسی، زکام اور وائرل کے مسائل سے بار بار پریشان نہیں ہونا پڑتا۔ دراصل سرسوں کے تیل کا اثر گرم ہوتا ہے، جس سے آپ وائرل سے بچ سکتے ہیں۔

2. نظام تنفس کو مضبوط بنائیں. Strengthen the respiratory system

سرسوں کے تیل میں کھانا پکا کر کھایا جائے تو نظام تنفس مضبوط ہوتا ہے۔ سرسوں کے تیل میں موجود اینٹی فنگل، اینٹی بیکٹیریل خصوصیات سانس کی نالی کو محفوظ رکھتی ہیں۔ سرسوں کے تیل میں موجود خصوصیات بیکٹیریا، وائرس کو جسم میں داخل ہونے سے روکتی ہیں۔ اس کے استعمال سے گلے کی خراش، بلغم اور سینے میں درد جیسی بیماریاں دور رہتی ہیں۔

3. دل کے لیے فائدہ مند۔ Good for the heart

سرسوں کے تیل میں پکانے سے دل صحت مند رہتا ہے۔ دراصل گھی، ریفائنڈ، ہمارے جسم میں اضافی چربی کی صورت میں جمع ہو جاتا ہے، جو شریانوں کو روک سکتا ہے۔ ایسی صورتحال میں سرسوں کا تیل فائدہ مند ہے، یہ ہمیں ایسے مسائل سے بچاتا ہے۔ یہی نہیں سرسوں کے تیل میں کھانا پکانے سے نظام ہاضمہ بھی مضبوط ہوتا ہے۔ یہ قبض کے مسئلے کو دور کرنے میں مدد کرتا ہے۔

4. نظام انہضام کو مضبوط بنائیں. Strengthen the digestive system

سرسوں کے تیل میں پکا ہوا کھانا کھانے سے نظام ہاضمہ مضبوط ہوتا ہے۔ سرسوں کے تیل میں پکائے گئے کھانے کو ہضم کرنے کے لیے زیادہ توانائی کی ضرورت نہیں ہوتی۔ یہ تیل جسم میں موجود گٹ بیکٹیریا کو فائدہ پہنچاتا ہے۔ اس سے نظام ہاضمہ مضبوط ہوتا ہے۔ 

5۔ سرسوں کا تیل جلد کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔ Mustard oil is also beneficial for the skin

سرسوں کا تیل گرم اثر رکھتا ہے، اس لیے یہ پٹّا فطرت کے لوگوں کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ یہ وٹامن ای سے بھرپور ہوتا ہے جو جلد کو نرم بناتا ہے۔ اس سے جلد میں نمی آتی ہے، خشک جلد سے نجات ملتی ہے۔

ناریل کے تیل میں موجود غذائی اجزاء۔ Nutrients in coconut oil

  • توانائی
  • موٹا
  • کیلشیم
  • لوہا
  • زنک
  • وٹامن ای (الفا ٹوکوفیرول)
  • وٹامن K (Phyloquinone)
  • سنترپت فیٹی ایسڈ
  • monounsaturated مو نو ایسڈ
  • polyunsaturated فیٹی ایسڈ

ناریل کے تیل میں کھانا پکانے کے صحت کے فوائد۔ cooking in coconut oil.

Which oil is good for cooking in urdu

آیوروید کے مطابق ناریل کا تیل پٹہ فطرت کے لوگوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ ناریل کے تیل میں ٹھنڈک کا اثر ہوتا ہے، جو پٹہ پراکرتی والے لوگوں کے جسم کو ٹھنڈا کرنے میں مدد کرتا ہے۔ ناریل کے تیل میں کھانا پکانے سے جسم کو بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔ ناریل کا تیل وزن میں کمی، بالوں کی پرورش کے لیے بہت اچھا ہے۔ یہ تیل جلد میں نمی برقرار رکھنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ اس میں اینٹی بیکٹیریل، اینٹی فنگل اور اینٹی سوزش خصوصیات ہیں۔ اس کے ساتھ ناریل کا تیل نظام ہاضمہ کو بھی بہتر کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں- کیا گھی اور تیل کا استعمال مکمل طور پر بند کرنا صحت مند ہے؟ جانیں کہ یہ آپ کی صحت کو کس طرح متاثر کرے گا۔

1. وزن کم کرنے میں فائدہ مند. Beneficial in weight loss

اگر آپ وزن کم کرنا چاہتے ہیں تو آپ ناریل کے تیل میں بنا کھانا کھا سکتے ہیں۔ ناریل کا تیل وزن کم کرنے میں بہت فائدہ مند ہے۔ اس میں دیگر تیلوں کی نسبت کم چکنائی ہوتی ہے۔ اس لیے اس میں پکا ہوا کھانا آپ کے وزن کو کنٹرول کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ یہ وزن کم کرنے کا ایک مؤثر طریقہ ہے۔

2. جلد کو نرم و ملائم رکھیں.Keep the skin soft and supple

ناریل کے تیل میں پکا ہوا کھانا کھانے سے جلد بہت نرم رہتی ہے۔ ناریل کا تیل صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ یہ جسم کو اندر سے نمی بخشتا ہے جس کا اثر جلد پر نظر آتا ہے۔

3. گرم مزاج کے لوگوں کے لیے فائدہ مند۔ Useful for hot tempered people

آیوروید کے مطابق ناریل کے تیل میں تیار کردہ کھانا پٹہ فطرت کے لوگوں کے لیے بہت فائدہ مند مانا جاتا ہے۔ اس تیل میں پکا ہوا کھانا بہت فائدہ مند ہے۔ ڈائی ٹیشین ڈاکٹر سوگیتا متریجا کا کہنا ہے کہ اگر آپ کی فطرت پٹّا ہے، یعنی آپ کے جسم کا اثر گرم ہے تو آپ کو ناریل کے تیل میں بنایا ہوا کھانا کھانا چاہیے۔ ناریل کے تیل میں ٹھنڈک کا اثر ہوتا ہے، جو معدے کو ٹھنڈا کرتا ہے۔

کھانا پکانے کے لیے کون سا تیل زیادہ فائدہ مند ہے؟ beneficial for cooking

آیوروید کے مطابق سرسوں کے تیل کا اثر گرم ہوتا ہے، اس لیے یہ کفہ اور وات فطرت کے لوگوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ دوسری طرف، ناریل کا تیل ٹھنڈک کا اثر رکھتا ہے، جو پٹہ فطرت کے لوگوں کے لیے فائدہ مند ہے۔ اگر آپ کے جسم کی نوعیت کو مدنظر رکھتے ہوئے کھانا پکایا جائے تو دونوں کو بہت فائدہ ہوتا ہے۔ سرسوں اور ناریل کا تیل دونوں صحت، جلد اور بالوں کے لیے فائدہ مند ہیں، اگر مناسب طریقے سے استعمال کیا جائے۔

یہ بھی پڑھیں- آلو کھانے کے بہت سے فوائد ہیں ، جانتے ہیں کہ آلو ہاضمے کے لیے کتنے فائدہ مند ہیں۔

دونوں کو ملا کر کھانا نہ پکائیں۔ 

سرسوں کا تیل اور ناریل کا تیل کبھی بھی ملا کر استعمال نہیں کرنا چاہیے۔ ان دونوں کے مختلف اثرات ہوتے ہیں، اس لیے ان کا ایک ساتھ استعمال کرنا ردعمل کا سبب بن سکتا ہے۔ ان دونوں تیلوں کو کبھی نہیں ملانا چاہیے۔

آپ اپنی فطرت کو مدنظر رکھتے ہوئے سرسوں کا تیل اور ناریل کا تیل بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ دونوں کی اپنی خصوصیات ہیں، جو صحت کے لیے ضروری ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort