بالوں کی حفاظت

کس وٹامن کی کمی بالوں کے سفید ہونے کا سبب بنتی ہے؟ ان وٹامنز کے ذرائع جانیں۔

وٹامن کی کمی بالوں کی سفیدی کا سبب بنتی ہے: وٹامنز کی کمی بھی بالوں کے وقت سے پہلے سفید ہونے کا باعث بنتی ہے۔ آئیے جانتے ہیں-

کس وٹامن کی کمی بالوں کی سفیدی کا سبب بنتی ہے: عمر بڑھنے کا اثر ہماری جلد کے ساتھ ساتھ بالوں پر بھی نظر آتا ہے۔ اس دوران جلد پر جھریاں پڑنا اور بالوں کا سفید ہونا فطری بات ہے۔ لیکن بعض اوقات لوگوں کے بال عمر سے پہلے ہی سفید ہونے لگتے ہیں۔ اس کی وجہ ماحول، جسم میں غذائی اجزاء کی کمی ہو سکتی ہے۔ کیونکہ جس طرح ہمارے جسم کو پروٹین، وٹامنز اور منرلز کی ضرورت ہوتی ہے، اسی طرح ہمارے بالوں کو صحت مند اور سیاہ رکھنے کے لیے غذائی اجزاء کی ضرورت ہوتی ہے۔ ایسی حالت میں جب جسم میں کچھ غذائی اجزاء کی کمی ہو جائے تو بال جلد سفید ہونا شروع ہو جاتے ہیں۔

تو آئیے جانتے ہیں کہ کون سے وٹامن کی کمی بالوں کو سفید کرنے کا سبب بنتی ہے-

1. وٹامن بی 12 کی کمی بالوں کی سفیدی کا سبب بنتی ہے۔

یہ پانی میں گھلنشیل وٹامن کی ایک قسم ہے، جو خون کے سرخ خلیات بنانے میں مدد دیتی ہے۔ وٹامن بی 12 ہمارے جسم کے لیے بہت ضروری ہے۔ وٹامن بی 12 جسم کی توانائی کو برقرار رکھتا ہے۔ وٹامن بی 12 بالوں کے لیے ضروری ہے۔ اس کی کمی بالوں کو گرنے کا باعث بنتی ہے۔ اس کے علاوہ وٹامن بی 12 کی کمی کی وجہ سے بھی بال عمر سے پہلے سفید ہو سکتے ہیں۔ یہ بالوں کی نشوونما کو روک سکتا ہے۔ اس لیے اگر آپ صحت مند بال چاہتے ہیں تو وٹامن بی 12 کو اپنی خوراک کا حصہ ضرور بنائیں۔ دودھ، دہی، کاٹیج پنیر، سویابین، بروکولی اور مشروم وٹامن بی 12 کے اچھے ذرائع ہیں۔

which-vitamin-deficiency-causes-white-hair in Urdu

بھی پڑھیں: بالوں میں پیاز کا رس لگانے سے بہت سے فائدے ہوتے ہیں.

2. پروٹین کی کمی بالوں کی سفیدی کا باعث بنتی ہے۔

پروٹین ہماری صحت کے ساتھ ساتھ بالوں کے لیے بھی ضروری ہے۔ بالوں کے لیے پروٹین ایک ضروری غذائیت ہے۔ پروٹین بالوں کو چمکدار بناتا ہے۔ بالوں کو اچھال اور چمکدار بھی بناتا ہے۔ جب جسم میں پروٹین کی کمی ہو جاتی ہے تو مختلف بیماریاں جنم لینے لگتی ہیں۔ اس کا اثر بالوں پر بھی نظر آتا ہے۔ پروٹین کی کمی بالوں کو خشک اور بے جان بنا سکتی ہے۔ اس کے علاوہ بال جلد سفید ہو سکتے ہیں۔ لہذا اگر آپ بالوں کے وقت سے پہلے سفید ہونے سے بچنا چاہتے ہیں تو اپنی خوراک میں پروٹین کو شامل کرنا شروع کریں۔

گوشت، انڈے، مچھلی، دودھ کی مصنوعات پروٹین کے اچھے ذرائع ہیں۔ اس کے علاوہ پھلوں، سبزیوں، گری دار میوے اور خشک میوہ جات میں بھی پروٹین کی مقدار زیادہ ہوتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: اگر بال خشک ہو گئے ہیں تو ان 5 چیزوں کا استعمال نہ کریں.

which-vitamin-deficiency-causes-white-hair in Urdu (2)

3. آئرن کی کمی بالوں کی سفیدی کا سبب بنتی ہے۔

آئرن ہماری مجموعی صحت کے لیے ضروری ہے۔ جب جسم میں آئرن کی کمی ہو جائے تو خون کی کمی کی بیماری ہوتی ہے۔ اس کے علاوہ بالوں اور جلد پر بھی اس کا اثر نظر آتا ہے۔ آئرن کی کمی سے بال کمزور ہو سکتے ہیں۔ بال بے جان اور گر سکتے ہیں۔ یہی نہیں آئرن کی کمی کی وجہ سے بال بھی عمر سے پہلے سفید ہونے لگتے ہیں۔

آئرن کی کمی کو پورا کرنے کے لیے انار، میتھی، سرسوں، مرغ، بتھوا، دھنیا، پودینہ، شلجم اور چقندر میں آئرن کی مقدار زیادہ ہوتی ہے۔

اگر آپ کے بال بھی عمر سے پہلے سفید ہو رہے ہیں تو ان غذائی اجزاء کو اپنی خوراک میں شامل کرنا شروع کریں۔ اگر آپ کے بال سفید ہو رہے ہیں تو اس کا مطلب یہ ہو سکتا ہے کہ آپ کے جسم میں وٹامن بی 12، پروٹین اور آئرن کی کمی ہے۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort