جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

یہ 5زبردست گھریلو ٹوٹکے چہرے پر سفید دھبوں کو ختم کر نے کے لیے ۔

White Spots And Patches On Skin: لوگ اس بات کو لے کر بہت پریشان ہیں کہ چہرے پر سفید دھبوں اور دھبوں کو کیسے دور کیا جائے، جانیے سفید دھبوں کے 5 گھریلو ٹوٹکے۔

White Spots And Patches On Skin: چہرے پر مہاسے، دھبے جیسے مسائل بہت عام ہیں۔ چہرے پر سیاہ دھبوں اور دھبوں کا ہونا بہت عام بات ہے. لیکن اکثر دیکھا گیا ہے. کہ کچھ لوگوں کے چہرے اور جسم کی جلد پر سفید دھبے یا دھبے ہوتے ہیں۔ چہرے یا جلد پر سفید دھبوں اور دھبوں کا مسئلہ Sehua کہلاتا ہے۔ سیہوا جلد کی ایک ایسی حالت ہے. جس میں جلد پر فنگل انفیکشن ہوتا ہے. جو کہ ایک بہت عام مسئلہ ہے۔ تاہم اس کے علاوہ چہرے پر سفید دھبوں اور دھبوں کا مسئلہ کسی بھی کھانے. یا مصنوعات سے الرجی کی وجہ سے بھی ہوتا ہے. جیسے کہ کچھ لوگ مچھلی کھانے کے بعد دودھ پیتے ہیں. جب کہ کچھ لوگوں کے چہرے پر سفید دھبے پڑ جاتے ہیں۔ چہرے پر یہ سفید دھبے بہت بدصورت نظر آتے ہیں. اور آپ کی خوبصورتی کو بھی خراب کرتے ہیں۔

اب سوال یہ ہے کہ چہرے کے سفید دھبوں کو کیسے ختم یا مٹایا جائے؟ سفید دھبوں کو صاف کرنے کے لیے لوگ مہنگی سکن کیئر پراڈکٹس استعمال کرتے ہیں. لیکن پھر بھی کوئی خاص فائدہ نظر نہیں آتا۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں. کہ کچھ گھریلو ٹوٹکوں کی مدد سے آپ چہرے کے سفید دھبوں اور دھبوں کو آسانی سے صاف کر سکتے ہیں۔ آپ گھریلو علاج کی مدد سے سفید دھبوں کو آسانی سے دور کر سکتے ہیں. اس آرٹیکل میں ہم آپ کو سفید دھبوں کو دور کرنے کے 5 گھریلو علاج بتا رہے ہیں.

جلد پر سفید دھبے اور دھبے گھریلو علاج.(White Spots And Patches On Skin Home Remedies)

1. متاثرہ جگہ پر ایلو ویرا جیل لگائیں۔(Apply aloe vera gel on the affected area)

چائے کے درخت کے تیل کی طرح، ایلو ویرا بھی اینٹی آکسیڈنٹس، اینٹی سوزش اور اینٹی فنگل خصوصیات سے بھرپور ہوتا ہے. یہ جلد کے داغ دھبوں کو دور کرنے میں بہت موثر ہے۔ آپ ایلو ویرا جیل کو رات کو سونے سے پہلے متاثرہ جگہ پر لگا سکتے ہیں. یا دن میں 2-3 بار بھی لگا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: پھٹکڑی سے ہونٹوں کا کالا پن دور کریں، استعمال کا طریقہ جانیں۔

white-spots-and-patches-on-skin-home-remedies-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. ہلدی کا استعمال کریں۔(Use Turmeric)

 ہلدی اپنی دواؤں کی خصوصیات کے لیے جانا جاتا ہے، اس کے ساتھ ساتھ جلد کے بہت سے مسائل کے علاج کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔ یہ سوزش، جراثیم کش، اینٹی وائرل، اینٹی فنگل، اینٹی آکسیڈینٹ اور اینٹی بائیوٹک خصوصیات سے بھرپور ہے۔ سفید دھبوں سے نجات کے لیے آپ ہلدی کو لیموں کے رس میں ملا کر جلد پر لگائیں، آدھے گھنٹے کے لیے جلد پر لگا رہنے دیں، اس کے بعد سادہ پانی سے دھو لیں۔

3. جلد پر ٹی ٹری آئل کا استعمال.(Using Tea Tree Oil on the Skin)

ایک پیالے میں 3-4 چائے کے چمچ ٹی ٹری آئل اور 1 چائے کا چمچ زیتون کا تیل ڈال کر اچھی طرح مکس کریں۔ اس مکسچر کو سفید دھبے والی جگہ پر لگائیں اور کچھ دیر مساج کریں۔ یہ عمل رات کو سونے سے پہلے باقاعدگی سے کریں. اور رات بھر چھوڑ دیں۔ صبح دھو لیں۔ اینٹی بیکٹیریل، اینٹی فنگل اور اینٹی وائرل سے بھرپور یہ مکسچر جلد کی الرجی اور دیگر کئی مسائل کو دور کرنے میں بھی مددگار ثابت ہوگا۔

4. دہی کا استعمال بھی موثر ہے۔(Use of curd is also effective)

ایک بہترین پروبائیوٹک ہونے کے علاوہ، دہی وٹامنز اور منرلز سے بھی بھرپور ہے۔ یہ فنگل انفیکشن کے لئے بہت مؤثر علاج ہے. متاثرہ جگہ پر دہی لگائیں، چند منٹ تک مساج کریں اور خشک ہونے کا انتظار کریں، پھر دھو لیں۔

یہ بھی پڑھیں: چہرے کو چمکدار بنانے کے لیے زعفران کے یہ 3 چہرے کے ماسک لگائیں۔

white-spots-and-patches-on-skin-home-remedies-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

5. تیل اور شہد بھی فائدہ مند ہے۔(Oil and honey are also beneficial)

سفید دھبوں سے نجات کے لیے آپ لیوینڈر آئل، ناریل کے تیل، زیتون کے تیل وغیرہ میں شہد ملا کر بھی جلد پر لگا سکتے ہیں۔ اس سے بہت فائدہ ہوگا۔

اگر آپ کو ان گھریلو ٹوٹکوں سے ایک ہفتے میں کوئی فائدہ نہیں ہوتا ہے. تو اپنے ڈاکٹر سے رابطہ کریں۔ تاکہ اس کی اصل وجہ کا پتہ چل سکے اور صحیح علاج تلاش کیا جا سکے۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button