صحت مند غذا

اگر جسم میں یہ 4 مسائل ہیں تو گھی کھانے سے حالات خراب ہو سکتے ہیں، جانئے کن لوگوں کو گھی نہیں کھانا چاہیے

گھی کھانا فائدہ مند سمجھا جاتا ہے لیکن ضروری نہیں کہ اس کا فائدہ سب کو ملے۔ کچھ لوگوں کے لیے گھی نقصان دہ بھی ہو سکتا ہے۔

گھی صدیوں سے  کھانوں کا حصہ رہا ہے۔ ہم سب گھی کا استعمال بہت سے طریقوں سے کرتے ہیں. چاہے وہ روٹی یا پراٹھے پر گھی لگانے سے متعلق ہو، یا دال اور پکوان میں گھی شامل. کرنے سے متعلق ہو۔ یہ ایک بہترین سپر فوڈ ہے، جو آپ کو بہت سے صحت کے فوائد فراہم کرتا ہے۔ یہاں تک کہ آیوروید کے مطابق، گھی صدیوں سے روایتی ادویات کے ساتھ جڑی بوٹیوں کی ادویات میں استعمال ہوتا رہا ہے، کیونکہ گھی میں دواؤں کی خصوصیات ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ گھی وٹامن اے، سی، ڈی، کے جیسے بہت سے غذائی اجزاء اور معدنیات کا بہترین ذریعہ ہے جو آپ کو صحت مند رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ لیکن کیا گھی سب کے لیے یکساں فائدہ مند ہے؟ ماہرین صحت کے مطابق ایسا نہیں ہے۔

 اس میں کوئی شک نہیں کہ گھی کھانا صحت کے لیے بہت اچھا ہے۔ لیکن یہ سب کے لیے فائدہ مند نہیں ہے. بلکہ گھی کا استعمال کچھ لوگوں کے لیے پریشانی کا باعث بن سکتا ہے۔ جی ہاں، آپ نے اسے بالکل درست پڑھا۔ اس آرٹیکل میں گھی کے فوائد کے ساتھ ساتھ ہم آپ کو بتا رہے ہیں کہ کن لوگوں کو گھی نہیں پینا چاہیے ( گھی کسے نہیں کھانا چاہیے)۔

آئیے سب سے پہلے گھی کے صحت کے فوائد جانتے ہیں.(Ghee Health Benefits)

گھی میں وٹامن ای وافر مقدار میں موجود ہوتا ہے۔ وٹامن ای جسم میں اینٹی آکسیڈنٹ کا کام کرتا ہے۔ یہ کینسر، گٹھیا اور موتیابند جیسی بیماریوں کے خطرے کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ دل کی بیماری کا خطرہ بھی کم کرتا ہے۔  گھی ان صحت بخش غذاؤں میں سے ایک ہے جسے روزانہ کھایا جانا چاہیے۔ اس کے حیرت انگیز فوائد ہیں جیسے:

  • گھی میں اینٹی ایجنگ خصوصیات ہیں جو جلد سے بڑھتی عمر کے آثار کو کم کرتی ہیں۔
  • گھی آنکھوں کی صحت کے لیے اچھا ہے۔
  • گھی کھانے سے دماغ تیز ہوتا ہے اور یادداشت بہتر ہوتی ہے۔
  • آپ کے ہاضمہ کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے۔
  • یہ آپ کے جسم کو مضبوط اور فٹ بناتا ہے۔
  • گھی جلد کی صحت کو بہتر بناتا ہے اور آپ کو چمکدار جلد دیتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  ہپ برسائٹس کے گھریلو علاج: کولہوں کے نچلے حصے میں درد کے لیے یہ گھریلو علاج آزمائیں۔

who should not eat ghee in Urdu

گھی کسے نہیں پینا چاہیے؟(Who should not eat ghee)

 اگرچہ گھی آپ کو حیرت انگیز فوائد فراہم کرتا ہے، لیکن یہ سب کے لیے یکساں طور پر کام نہیں کرتا۔ کچھ صحت سے متعلق حالات میں گھی کا استعمال اچھے سے زیادہ نقصان پہنچا سکتا ہے۔ جیسا کہ:

1. اگر آپ پیٹ کے مسائل میں مبتلا ہیں۔(If you are suffering from stomach problem)

یوں تو گھی آپ کے ہاضمے کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے لیکن اگر آپ پہلے ہی بدہضمی اور پیٹ کے مسائل کا شکار ہیں تو آپ کو اسے بہت محدود مقدار میں استعمال کرنا چاہیے۔ کیونکہ زیادہ گھی کھانے سے پیٹ سے متعلق مسائل کا خطرہ بڑھ سکتا ہے۔

2. نزلہ، کھانسی یا بخار میں مبتلا.(Suffers from cold-cough or fever)

گھی کا استعمال جسم میں کفا کو بڑھاتا ہے۔ تاکہ اگر آپ نزلہ، کھانسی یا بخار میں گھی کا استعمال کریں تو یہ آپ کی پریشانی کو بڑھا سکتا ہے۔ ایسے میں ماہرین صحت گھی کھانے سے گریز کرنے کا مشورہ دیتے ہیں۔

3. حاملہ خواتین.(Pregnant Women)

ماہرین صحت کے مطابق اگرچہ گھی میں بہت سے ضروری غذائی اجزا موجود ہیں جو کہ ماں کے ساتھ ساتھ پیدا ہونے والے بچے دونوں کے لیے بھی فائدہ مند ہیں۔ لیکن اگر حاملہ عورت کو نزلہ یا پیٹ کی خرابی جیسے مسائل کا سامنا ہو تو اسے گھی نہیں پینا چاہیے۔

یہ بھی پڑھیں:  گرمیوں میں سلاد میں پیاز شامل کریں تو یہ 5 فائدے آپ کی صحت کے لیے دستیاب ہوں گے۔

who should not eat ghee in Urdu

4. اگر آپ کو جگر اور تلی سے متعلق بیماریاں ہیں۔(If you have related diseases related to liver and spleen)

 جو لوگ جگر سے متعلق مسائل، یا تلی سے متعلق امراض میں مبتلا ہیں انہیں گھی کے استعمال سے پرہیز کرنا چاہیے۔ اس سے ان کی حالت خراب ہو سکتی ہے۔

اگر آپ کو ایسے حالات کا سامنا ہے تو بہتر ہے کہ گھی کھانے سے پہلے اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort