صحت مند غذا

ان 7 مسائل میں مبتلا افراد تربوز نہ کھائیں، صحت کو نقصان پہنچ سکتا ہے۔

گرمیوں میں تربوز کھانا انتہائی فائدہ مند تصور کیا جاتا ہے لیکن بعض بیماریوں میں تربوز کھانا آپ کی حالت خراب کر سکتا ہے۔

تربوز گرمیوں کی سپر فوڈ ہے۔ ہم میں سے اکثر لوگ گرمیوں کے موسم میں تربوز کھاتے ہیں۔ اس کا ذائقہ بہت اچھا ہے اور کیلوریز میں بہت کم ہے۔ یہ گرمی کے موسم میں جسم کو ہائیڈریٹ رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے علاوہ یہ وٹامنز، منرلز اور اینٹی آکسیڈنٹس کے علاوہ بہت سے ضروری غذائی اجزاء کا بہترین ذریعہ ہے۔ جس کی وجہ سے یہ نہ صرف آپ کے جسم کو مناسب غذائیت فراہم کرتا ہے بلکہ آپ کو کئی بیماریوں سے بھی بچاتا ہے۔

لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ تربوز کھانا کچھ لوگوں کے لیے بہت نقصان دہ ہو سکتا ہے (تربوز کے سائیڈ ایفیکٹس)؟ ماہرین صحت کے مطابق بعض جسمانی مسائل یا بیماریوں میں تربوز کا استعمال ان کی حالت خراب کر سکتا ہے۔ لوگوں کو تربوز کھانے سے کیوں پرہیز کرنا چاہیے. 

who should not eat watermelon side effects in urdu

آئیے پہلے گرمیوں میں تربوز کھانے کے فوائد جانتے ہیں.(Let us first know the benefits of eating watermelo)

 کہ تربوز کو سنسکرت میں کالندا کہتے ہیں۔ یہ آپ کے جسم کو پرورش، ٹھنڈا اور سکون بخشتا ہے۔ اس کے ساتھ یہ پیشاب کے انفیکشن سے نجات دلانے میں مدد کرتا ہے اور جسم کو توانائی دیتا ہے جس سے آپ کی تھکاوٹ دور ہوتی ہے۔ اس کے علاوہ یہ جسم کی گرمی اور پٹہ کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: یہ 6 سبزیاں کولیسٹرول کو کم کرنے میں مدد دیتی ہیں، دل کی بیماریوں کا خطرہ بھی کم ہوتا ہے۔

جسم کو ہائیڈریٹ رکھنے میں مدد کرتا ہے۔(Helps to keep the body hydrated)

ماہرین صحت کے مطابق تربوز میں تقریباً 90 فیصد پانی ہوتا ہے۔ جس کی وجہ سے یہ نہ صرف گرمی کے موسم میں جسم میں پانی کی کمی کو پورا کرتا ہے بلکہ آپ کے جسم سے زہریلے مادوں کو باہر نکالنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ گرمی کے موسم میں جسم میں پانی کی کمی کی وجہ سے صحت کے کئی سنگین مسائل پیدا ہو سکتے ہیں۔ یہ آپ کو پیٹ سے متعلق مسائل سے بھی راحت فراہم کرتا ہے ( آنتوں کی صحت کے لیے تربوز کے فوائد)۔

اینٹی آکسائڈنٹ کا بہترین ذریعہ.(excellent source of antioxidants)

تربوز اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہوتا ہے۔ اینٹی آکسیڈینٹ آپ کے جسم کو آزاد ریڈیکلز اور زہریلے مادوں سے لڑنے میں مدد کرتے ہیں۔ اس کے ساتھ اینٹی آکسیڈنٹس جلد کو صحت مند رکھنے میں بھی مدد کرتے ہیں (Watermelon Benefits For Skin )۔

دل کی بیماری اور کینسر کے خطرے کو کم کریں.(reduce the risk of heart disease and cancer)

بہت سے مطالعات ہیں جن میں یہ بات سامنے آئی ہے کہ جسم میں موجود فری ریڈیکلز آکسیڈیٹیو تناؤ کو متحرک کر سکتے ہیں۔ جو خلیات کو نقصان پہنچاتا ہے۔ اس سے دل کی بیماری اور کینسر کا خطرہ بھی بڑھ جاتا ہے۔ ایسی صورتحال میں تربوز کھانے سے فری ریڈیکلز سے لڑنے اور انہیں جسم سے نکالنے میں مدد مل سکتی ہے۔ اس کے ساتھ یہ بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے میں بھی مدد کرتا ہے جو کہ ہارٹ اٹیک اور سٹاک جیسے مسائل کا ذمہ دار ہے۔

who should not eat watermelon side effects in urdu

کن لوگوں کو تربوز نہیں کھانا چاہیے اور کیوں.(Which people should not eat watermelon and why)

ڈاکٹر ارپنا کے مطابق اگر چہ تربوز جسم کی گرمی اور پتّے کو متوازن کرنے میں مدد دیتا ہے لیکن ٹھنڈک کی وجہ سے یہ وات اور کفہ میں عدم توازن پیدا کر سکتا ہے۔ جس کی وجہ سے اس کا استعمال کچھ مسائل میں صورت حال کو مزید خراب کر سکتا ہے جیسے:

1. نزلہ اور کھانسی

2. گلے کی سوزش

3. بخار

4. سائنوسائٹس

5. الرجی

6. دمہ

7. گٹھیا

یہ بھی پڑھیں: رات کو سوتے وقت پودینے کی چائے پی لیں، آپ کو یہ 4 فائدے ملیں گے۔

 کہ "ان کے بہت سے مریضوں کو تربوز کھانے کے بعد سوزش اور گٹھیا کے درد میں اضافہ ہوا، کیونکہ یہ فطرت میں ٹھنڈک ہے۔ یہاں تک کہ مسلسل 3 دن تک تربوز کھانے سے میرے ایک مریض کے درد میں اضافہ ہوا۔” ایسی صورتحال میں بہتر ہے کہ آپ صحت کے ان مسائل کے دوران تربوز نہ کھائیں

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button

Healthcareurduweb

"PLEASE DISABLE YOUR AD BLOCKER"