بچوں کی صحت

بچوں میں کالی کھانسی کی علامات کیا ہیں.اس بیماری کی وجوہات اور علاج جانیں۔

اگر آپ کا بچہ رات بھر بہت زیادہ کھانسی کرتا ہے تو اسے نظر انداز نہ کریں۔ یہ کالی کھانسی ہو سکتی ہے۔ اس کی وجوہات، علامات اور علاج جانیں۔

بڑے ہوں یا بچے، موسم کی تبدیلی کے ساتھ وہ اکثر کھانسی، نزلہ زکام کا شکار ہو جاتے ہیں۔ لیکن اگر آپ کا بچہ طویل عرصے سے کھانسی کر رہا ہے. اور ہر وقت کھانستا رہتا ہے۔ تو یہ کالی کھانسی بھی ہو سکتی ہے۔  کالی کھانسی براہ راست نظام تنفس کو متاثر کرتی ہے اور اس میں انفیکشن کا سبب بن سکتی ہے۔ یہ کھانسی Bordetella pertussis نامی بیکٹیریا کی وجہ سے ہوتی ہے. اور یہ ایک بچے سے دوسرے بچے میں بہت تیزی سے پھیلتی ہے۔ ہوا میں متاثرہ بچے کے تھوک کی بوندیں اس کھانسی کی منتقلی کا بنیادی ذریعہ ہیں۔ یہ کالی کھانسی بچوں میں زیادہ عام ہے۔ یہ کھانسی بھی شروع میں عام کھانسی کی طرح ہوتی ہے.اور ایسا لگتا ہے کہ آپ کے بچے کو زکام ہو گیا ہے۔ لیکن آہستہ آہستہ اس کی شدت بڑھ جاتی ہے اور سانس لینا مشکل ہو جاتا ہے۔ اگر بچے کا بروقت علاج کرایا جائے تو اسے سنگین ہونے سے بچایا جا سکتا ہے۔

 

بچوں میں کالی کھانسی کی علامات. (Symptoms Of Whooping Cough In Children)

پہلے مرحلے میں علامات.

یہ پہلا مرحلہ ہے اور بچے کو وہی علامات نظر آئیں گی جو عام زکام کی ہوتی ہیں۔ یہ مرحلہ ایک سے دو ہفتے تک جاری رہ سکتا ہے۔ اس میں ناک بہنا، ہلکا بخار، ہلکی کھانسی، سانس لینے میں ہلکی سی دشواری جیسی علامات دیکھی جا سکتی ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: یہ 3 قسم کی الرجی بچوں میں عام ہے ، ان کی علامات ، وجوہات اور علاج جانیں۔

دوسرے مرحلے میں علامات.

ایک سے دو ہفتے کے بعد کالی کھانسی اپنی حقیقی شکل میں آنا شروع ہو جاتی ہے۔ تو علامات قدرے شدید ہو جاتی ہیں۔ اس مرحلے میں بچے کو عام طور پر زیادہ کھانسی دیکھنے کو ملتی ہے اور بعض اوقات اسے کھانسی کے ساتھ الٹیاں بھی آنے لگتی ہیں۔ اس کے علاوہ بچہ خود بھی بہت تھکا ہوا محسوس کرتا ہے۔

تیسرے مرحلے میں علامات.

اس مرحلے میں بچہ صحت یاب ہونے لگتا ہے۔ کھانسی اور دیگر علامات بھی کم ہونے لگتی ہیں۔ یہ مرحلہ ایک سے دو ہفتے تک بھی رہ سکتا ہے۔ کھانسی دوبارہ ہو سکتی ہے لیکن یہ تب ہوتا ہے جب بچہ دوبارہ انفیکشن کا شکار ہو جاتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کیا دودھ پینے کے بعد بچے کا پیٹ بھرا ہوا ہے؟ ان 5 علامات سے پہچانیں۔

بچوں میں کالی کھانسی کی وجوہات.

یہ انفیکشن بیکٹیریا کی وجہ سے ہوتا ہے اور اس بیکٹیریا کا نام Bordetella pertussis bacteria ہے۔ اگر کوئی بچہ پہلے ہی انفیکشن میں ہے اور آپ اس کا کھانا کھاتے ہیں یا وہ آپ کے آس پاس کھانستا ہے یا چھینکتا ہے تو آپ اس کی بوندوں کی وجہ سے بھی انفیکشن کا شکار ہو سکتے ہیں۔ اسی طرح یہ انفیکشن ایک شخص سے دوسرے میں پھیلتا ہے۔ جن بچوں کو ویکسین نہیں لگائی گئی اور ان کا مدافعتی نظام کمزور ہے ان میں انفیکشن ہونے کا خطرہ زیادہ ہوتا ہے۔

کالی کھانسی کا علاج.(Treatment for Whooping Cough)

اگر بچے کو ابتدائی مرحلے میں اینٹی بائیوٹک دوائیں دی جائیں تو اس کا انفیکشن قابو میں آ سکتا ہے اور اسے کھانسی سے کافی آرام مل سکتا ہے۔ ایک متاثرہ بچے کو دیکھ بھال کرنے والے کی طرف سے بھی اینٹی بائیوٹکس کا انتظام کیا جا سکتا ہے۔

گھر میں بچے کی دیکھ بھال کریں.

  • بچے کو صرف ایسے کمرے میں رکھیں جہاں اچھی ہوا اور روشنی ہو۔
  • انہیں ڈاکٹر کی تجویز کردہ دوائیں وقت پر دیں۔
  • اپنے گھر میں کم از کم دھول، مٹی اور کسی بھی چیز کا دھواں آنے دیں۔ ورنہ یہ چیزیں حالات کو مزید خراب کر سکتی ہیں۔
  • بچے کو حفظان صحت کا خیال رکھنا سکھائیں اور اس کے لیے انہیں صابن سے بار بار ہاتھ دھونا سکھائیں۔
  • اس کے ساتھ اسے کھانستے اور چھینکتے وقت منہ ڈھانپنا سکھائیں۔

اس حالت کو آسانی سے ٹھیک کیا جا سکتا ہے لیکن اس کے لیے آپ کو گھر میں بچے کا زیادہ سے زیادہ خیال رکھنا ہو گا۔ اسے دوائیاں دینے کے ساتھ ساتھ اسے بہت سی سبزیاں اور پھل والی خوراک دیں۔ تاکہ اس کا جسم جلد از جلد صحت یاب ہو سکے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button