بالوں کی حفاظت :Hair Protection in Urdu

آئرن کی کمی کی وجہ سے بال کیوں گرتے ہیں؟ اس  کا علاج جانیں۔

کیا آپ بھی زیادہ بال گرنے سے پریشان ہیں؟ اگر ایسا ہے تو آپ کو اس کی وجہ معلوم ہونی چاہیے اور اگر آپ نے تیل کی اچھی مالش سے لے کر گھریلو علاج تک سب کچھ آزمایا ہے لیکن کچھ بھی کام نہیں کر رہا ہے تو آپ کو ایک بار اپنے آئرن لیول کی جانچ کرانی چاہیے۔ کیونکہ بعض اوقات جسم میں آئرن کی کمی کی وجہ سے بہت زیادہ بال گر جاتے ہیں۔ لیکن اچھی بات یہ ہے کہ آپ اس کا علاج خود کر سکتے ہیں۔  جب آپ کے جسم کو کافی آئرن نہیں ملتا تو پھر خون میں ہیموگلوبن کی کمی ہوتی ہے۔ جس کی وجہ سے ہیموگلوبن خون کے خلیوں ، یہاں تک کہ بالوں تک مکمل مقدار میں آکسیجن نہیں پہنچا سکتا۔ اس سے بالوں کی نشوونما بھی رک جاتی ہے۔ لیکن صحیح علاج سے نہ صرف آئرن کی کمی پر قابو پایا جا سکتا ہے بلکہ یہ بالوں کی نشوونما کو بھی بڑھا سکتا ہے۔

آئرن کی کمی کی وجہ سے بال کیسے گرتے ہیں؟

آپ کا جسم آئرن کی وجہ سے ہیموگلوبن بناتا ہے۔ یہ عنصر آپ کے بالوں کو مناسب غذائیت اور آکسیجن فراہم کرتا ہے۔ یہ آپ کے بالوں کی نشوونما کے لیے بہت ضروری ہے۔ اگر آپ کے جسم میں آئرن کی کمی ہے تو یہ عمل درہم برہم ہو جائے گا۔ اس سے آپ کے بال کمزور ہو جائیں گے۔ جس کی وجہ سے وہ گرنے لگیں گے۔ اگر آپ کے بال آئرن کی کمی کی وجہ سے گرتے ہیں تو آپ سر میں کہیں گنجا پن محسوس کریں گے۔ تمام بال ایک جگہ سے اتر جائیں گے۔

جسم میں آئرن کی کمی کی کچھ علامات۔

بالوں کے گرنے کا علاج
مینو آکسیڈیل

یہ ایک دوا ہے جو بالوں کو بڑھنے اور دوبارہ بڑھنے کے لیے دی جاتی ہے۔ یہ بنیادی طور پر ہائی بلڈ پریشر کے مریضوں کو دیا جاتا تھا۔ لیکن پھر دیکھا گیا کہ ان مریضوں کے بال بہت تیزی سے بڑھ رہے ہیں۔ تب سے یہ مردوں اور عورتوں کو گنجے پن سے نجات اور بالوں کے گرنے کی حالت سے بچنے کے لیے دیا گیا ہے۔

پروپیسیا۔
یہ دوا آپ کے بالوں کے خلیوں کی نشوونما کے لیے بہت فائدہ مند ہے اور بال گرنے سے بھی روکتی ہے۔ تاہم اس کی سفارش مردوں کے لیے کی جاتی ہے کیونکہ یہ اس ہارمون کو کنٹرول کرتا ہے۔ جو مردوں میں گنجا پن کا سبب بنتا ہے۔ اگر آپ یہ دوا لینا چھوڑ دیں گے تو آپ اس کا اثر دیکھنا بھی چھوڑ دیں گے۔ آپ کے بال پھر سے گرنے لگیں گے۔

سرجری

بعض اوقات کچھ ناگوار طریقے جیسے سرجری اور پی آر پی کا سہارا بھی لیا جا سکتا ہے۔ اگر آپ ادویات یا کسی اور طریقہ سے کوئی فائدہ نہیں دیکھ رہے ہیں تو آپ کو یہ طریقہ استعمال کرنا چاہیے۔ اس طرح آپ کے بالوں کی پیوند کاری کی جائے گی۔

بال گرنے سے بچنے کے لیے آپ کو کیا کھانا چاہیے؟

  • سبز اور پتوں والی سبزیاں جیسے پالک۔
  • کشمش جیسے خشک میوہ جات
  • اگر آپ کو ہائی کولیسٹرول لیول کا مسئلہ نہیں ہے تو آپ انڈے کی زردی بھی کھا سکتے ہیں۔
  • سرخ گوشت
  • سویا بین ، بروکولی اور پھلیاں وغیرہ
Why do hair loss due to iron deficiency? Learn how to treat it.
Why do hair loss due to iron deficiency? Learn how to treat it.

بالوں کی نشوونما کے لیے آئرن کی سطح کیا ہونی چاہیے؟

 آئرن لیول خواتین میں 20 سے 200 نینو گرام فی ملی لیٹر اور مردوں میں 20 سے 500 نینو گرام فی ملی لیٹر ہونا چاہیے۔

اگر آپ عورت ہیں ، سبزی خور ہیں ، یا خون کا بار بار عطیہ دینے والے ہیں ، آپ کے لیے لوہے کی کمی ہونا معمول کی بات ہو سکتی ہے۔ کیونکہ سبزی خوروں کو اکثر لوہا نہیں ملتا۔ اگر وہ سبز سبزیاں وغیرہ نہیں کھاتے تو ان کے لیے ان کے ذرائع ختم ہو جاتے ہیں۔ لہذا ، اپنے لوہے کی مناسب مقدار کو پورا کرنے پر توجہ دینا یقینی بنائیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button