صحت مند غذا

سرد موسم میں سردی سے بچنے کے لیے یہ 4 مشروبات پیئے، بنانے کا طریقہ اور فوائد جانیں۔

صحت بخش سردیوں کے مشروبات: اگر آپ کو سردیوں میں نزلہ یا گلے کی سوزش ہو تو آپ یہ مشروبات پی سکتے ہیں۔

سردیوں میں اکثر آپ کو گرم چیز کھانے پینے کا احساس ہوتا ہے .اور یہ ضروری بھی ہے۔ سردیوں میں جیسے جیسے درجہ حرارت گرنے لگتا ہے، ویسے ہی جسم کا درجہ حرارت بھی گرنے لگتا ہے۔ اس کی وجہ سے ہمارا بلڈ پریشر کم ہونے لگتا ہے. اور خون کی گردش کم ہو جاتی ہے جس کی وجہ سے جسم ٹھنڈا ہونے لگتا ہے۔ اس طرح آپ کو سردی لگ سکتی ہے. اور نزلہ و زکام جیسی بیماریاں بھی لگ سکتی ہیں۔ ایسی صورت حال میں ہمیں گرم چیزیں کھانی چاہئیں. جو جسم کو گرم رکھنے کے ساتھ قوت مدافعت بڑھانے میں بھی مددگار ثابت ہوتی ہیں۔ ویلنس کوچ لیوک کوٹینہو نے حال ہی میں اپنے بلاگ میں کچھ ایسے مشروبات شیئر کیے ہیں. جنہیں سردیوں میں پینا آسان ہے. اور جو صحت کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔

winter drinks to cure cold cough in Urdu

سردیوں میں یہ 4 خاص مشروبات پئیں : Healthy Winter Drinks

1. لونگ دھنیا کی چائے. Clove coriander tea

ان مشروبات میں سے ایک جسے فلاح و بہبود کے کوچ لیوک کوٹینہو نے حال ہی میں اپنے بلاگ میں شامل کیا ہے وہ لونگ ہے، جو دھنیا سے تیار کیا گیا ہے۔ اس میں اس نے بہت سی چیزیں شامل کی ہیں۔ اسے بنانے کے لئے.

  • 3 سے 4 لونگ، الائچی، سونف، دھنیا اور دار چینی لیں۔
  • اب ان سب کو پیس لیں اور 1 گلاس گرم پانی میں پکا لیں۔
  • اب اسے ایک کپ میں چھان لیں اور شہد ملا کر پی لیں۔

یہ مشروب سردی میں بہت فائدہ مند ہے جو عام طور پر گلے کی خراش سے شروع ہوتا ہے۔ اس کے علاوہ سردیوں میں سر درد، سردی کی علامات، سستی اور ناک بند ہونے یا بہنے کے مسائل میں بھی یہ مددگار ہے۔ یہ سوزش اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات سے بھرپور ہے جو کہ نزلہ و زکام کے علاج کے ساتھ ساتھ اس کی حفاظت میں بھی مددگار ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  آملہ پاؤڈر میں شہد ملا کر کھانےسے صحت کو یہ 5 فائدے ملتے ہیں، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

2. ہلدی کا پانی. Turmeric water

بلغم کے ساتھ کھانسی میں ہلدی کا پانی بہت فائدہ مند ہے۔ ہلدی میں اینٹی بیکٹیریل خصوصیات ہیں جو موسمی انفیکشن کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتی ہیں۔ اس کے علاوہ اس میں کئی اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات بھی ہیں جو قوت مدافعت بڑھانے میں مددگار ثابت ہوتی ہیں۔ یہ گلے میں انفیکشن کو کم کرتا ہے اور سینے میں جمع بلغم کو توڑ دیتا ہے۔ یہ آپ کی کھانسی کو کم کرتا ہے اور آپ کو بہتر محسوس کرتا ہے۔ اسے بنانے کے لیے ہلدی کی گانٹھ کو پیس کر پانی میں ملا لیں۔ اب اس میں تھوڑا سا شہد ملا کر پی لیں۔ یہ قوت مدافعت کو بڑھاتا ہے اور ایک موثر کاڑھی کے طور پر کام کرتا ہے۔

winter drinks to cure cold cough in Urdu

3. گرم شہد کالی چائے. Hot honey black tea

گرم شہد کی سیاہ چائے جادوئی مرکب کی طرح کام کرتی ہے۔ یہ زکام، کھانسی اور فلو کو کم کرنے میں موثر ہے۔ اس میں پولیفینول اور کیٹیچنز جیسے اینٹی آکسیڈینٹ ہوتے ہیں جو دل کی صحت کو فروغ دیتے ہیں، میٹابولزم کو بہتر بناتے ہیں اور آپ کے آنتوں میں اچھے مائکرو بایوم کو صحت مند رکھتے ہیں۔ اسے بنانے کے لئے

  • 4 لونگ لیں۔ اسے 2 کپ پانی میں ڈال دیں۔
  • اوپر چائے کی پتیاں ڈالیں۔
  • 4 منٹ تک پکائیں اور پھر اسے ایک کپ میں چھان لیں۔
  • دو قطرے لیموں کا رس اور 1 چائے کا چمچ شہد ملا لیں۔
  • – اس کا استعمال کریں۔

یہ بھی پڑھیں: انجیر کا دودھ صحت کے لیے فائدہ مند ہے، جانیے اسے پینے کے 4 فائدے.

4. اینٹی کنجشن ڈرنک. Anti-congestion drink

ہمیں اکثر سردیوں کے موسم میں بھیڑ لگ جاتی ہے۔ ایسی حالت میں بعض اوقات سانس لینے اور بولنے میں دشواری ہوتی ہے۔ ایسی صورتحال میں آپ یہ اینٹی کنجشن ڈرنک پی سکتے ہیں جیسا کہ لیوک نے بتایا ہے۔ اسے بنانے کے لئے

  • 2 ادرک کو کچل کر رکھ دیں۔
  • 1 ٹکڑا دار چینی، 4 لونگ اور لہسن لیں۔
  • اب گاجر کا رس لیں اور اس میں 1 چائے کا چمچ ناریل کا تیل ڈالیں۔
  • اب ہر چیز کو گرم پانی میں مکس کریں اور ابال لیں۔
  • اسے چھان کر شہد میں ملا کر پی لیں۔

اس طرح یہ 4 مشروبات نزلہ و زکام میں بہت فائدہ مند ہیں۔ آپ اسے سر درد یا شدید کھانسی ہونے پر بھی پی سکتے ہیں۔ اچھی بات یہ ہے کہ ان میں سے زیادہ تر چیزیں ہمارے گھروں میں دستیاب ہیں۔ اس لیے اب اگر آپ کو کبھی نزلہ زکام ہو تو ان میں سے کوئی بھی مشروب ضرور استعمال کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button