صحت مند غذا

سردیوں میں یہ 6 مشروبات ضرور پی لیں، جسم گرم رہے گا۔

Drinks to Keep You warm in winter: اگر آپ سردیوں میں اپنے جسم کو گرم رکھنا چاہتے ہیں تو آپ کچھ مشروبات کا استعمال کر سکتے ہیں۔

Drinks to Keep You warm in winter: سردیوں میں جسم کی قوت مدافعت کمزور ہو جاتی ہے۔ ایسی حالت میں آدمی جلد بیمار ہو جاتا ہے۔ اس شخص کو بار بار نزلہ، کھانسی اور بخار میں مبتلا ہونا پڑتا ہے۔ اس کے ساتھ سردیوں میں بیکٹیریا اور وائرس بھی پھیلتے ہیں۔ اس کے ساتھ سردیوں میں جسم کو گرم رکھنا بھی بہت ضروری ہے۔ اس کے لیے لوگ اکثر طرح طرح کی چیزیں کھاتے ہیں۔ اگر آپ بھی سردیوں میں اپنے جسم کو گرم اور ہائیڈریٹ رکھنا چاہتے ہیں تو آپ اپنی سردیوں کی خوراک میں مخصوص قسم کے مشروبات شامل کر سکتے ہیں۔ تو آئیے جانتے ہیں کہ سردیوں میں جسم کو گرم رکھنے کے لیے کیا پینا چاہیے؟

سردیوں میں گرم رکھنے کے لیے کیا پینا چاہیے؟(What to drink to keep warm in winter)

1. بادام کا دودھ.(Almond milk)

سردیوں میں جسم کو گرم رکھنے کے لیے آپ بادام کا دودھ پی سکتے ہیں۔ بادام کے دودھ کا اثر گرم ہوتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ بادام کے دودھ میں وٹامنز، منرلز اور اینٹی آکسیڈنٹس بھی وافر مقدار میں پائے جاتے ہیں۔ اگر آپ چاہیں تو بازار میں دستیاب بادام کا دودھ پی سکتے ہیں۔ یا آپ گھر پر بادام کا دودھ بنا کر پی سکتے ہیں۔ بادام کا دودھ پینے سے آپ کو توانائی اور طاقت ملے گی۔ آپ کو گرمی بھی ملے گی۔ بادام کا دودھ آپ کی قوت مدافعت میں اضافہ کرے گا۔ یہ آپ کو سردی اور فلو سے بچا سکتا ہے۔ بادام کے دودھ میں سوزش، اینٹی کینسر اور اینٹی ڈپریسنٹ خصوصیات ہیں۔

winter-drinks-to-keep-you-warm-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. ٹماٹر کا سوپ.(Tomato Soup)

سردیوں میں ٹماٹر کا سوپ پینا بھی بہت فائدہ مند ہے۔ ٹماٹر میں وٹامن سی پایا جاتا ہے۔ ایسی صورتحال میں اگر آپ ٹماٹر کا سوپ روزانہ پیتے ہیں تو اس سے آپ کے جسم کی قوت مدافعت بڑھ جاتی ہے۔ سردیوں کے موسم میں آپ دن میں ایک بار ٹماٹر کا سوپ پی سکتے ہیں۔ آپ کو صرف گھریلو ٹماٹر کا سوپ استعمال کرنا چاہئے۔ ٹماٹر کا سوپ پینے سے آپ کو گرمی ملے گی، قوت ملے گی اور قوت مدافعت بھی مضبوط ہو گی۔ اگر آپ ٹماٹر کا سوپ روزانہ پئیں گے تو آپ جلدی بیمار نہیں ہوں گے۔

3. ادرک کا کاڑھا۔(Ginger decoction)

لوگ اکثر سردیوں میں ادرک کا استعمال کرتے ہیں۔ ادرک کا اثر بہت گرم ہے۔ اس لیے اگر آپ چاہیں تو سردیوں میں اپنے جسم کو گرم رکھنے کے لیے ادرک کا کاڑھا بنا کر پی سکتے ہیں۔ اس کے لیے ایک پیالے میں پانی ڈالیں۔ اس میں ادرک کا ایک ٹکڑا ڈال کر اچھی طرح ابال لیں۔ جب پانی آدھا رہ جائے تو آپ اسے چھان کر گلاس میں رکھ سکتے ہیں۔ اس میں شہد ملا کر پی لیں۔ ہر صبح خالی پیٹ ادرک اور شہد کا مشروب پینے سے آپ سردیوں میں ہمیشہ صحت مند رہ سکتے ہیں۔ ادرک اور شہد کا مشروب پینے سے آپ کی قوت مدافعت بڑھے گی اور ساتھ ہی آپ کو توانائی ملے گی۔ سردیوں میں جسم کو گرم رکھنے کے لیے ہر شخص کو ادرک اور شہد کا مشروب ضرور پینا چاہیے۔

یہ بھی پڑھیں: سردیوں میں ادرک کا استعمال ان 5 طریقوں سے کریں، قوت مدافعت بڑھے گی۔

4. ہلدی والا دودھ.(Ginger decoction)

سردیوں کے موسم میں ہلدی والا دودھ پینا بھی بہت فائدہ مند ہے۔ سردیوں کے موسم میں آپ ہر رات سوتے وقت ہلدی والا دودھ پی سکتے ہیں۔ ہلدی کے دودھ میں اینٹی آکسیڈنٹس، اینٹی سوزش اور اینٹی وائرل خصوصیات ہیں۔ اگر آپ خود کو صحت مند رکھنا چاہتے ہیں تو اپنی خوراک میں ہلدی والا دودھ ضرور شامل کریں۔ ہلدی والا دودھ پینے سے آپ گرم ہو جائیں گے۔ آپ کی قوت مدافعت بھی مضبوط ہوگی اور آپ آسانی سے بیمار نہیں ہوں گے۔

5. دار چینی کی چائے.(Cinnamon Tea)

سردیوں میں جسم کو گرم رکھنے کے لیے آپ دار چینی کی چائے بنا کر پی سکتے ہیں۔ اس کے لیے ایک پین میں پانی اور دار چینی ڈالیں۔ اب اسے اچھی طرح ابال لیں۔ پھر دار چینی کی چائے کو چھان کر پی لیں۔ دار چینی میں گرمی کا اثر ہوتا ہے، اس لیے آپ اسے اپنی سردیوں کی خوراک میں ضرور شامل کریں۔ دار چینی میں اینٹی آکسیڈنٹس اور اینٹی سوزش خصوصیات پائی جاتی ہیں۔ سردیوں میں دار چینی کی چائے پینے سے آپ کی قوت مدافعت بڑھے گی۔ اس کے علاوہ، آپ سردی اور فلو جیسے مسائل سے بچ سکتے ہیں.

یہ بھی پڑھیں: موسم سرما میں بادام ان 4 طریقوں سے کھائیں، تندرست رہیں

winter-drinks-to-keep-you-warm-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

6. تلسی کی چائے یا جوس.(Tulsi tea or juice)

سردیوں کے موسم میں آپ تلسی کی چائے بھی پی سکتے ہیں۔ تلسی کی چائے پینے سے آپ کو گرمی ملے گی، آپ کی قوت مدافعت بھی مضبوط ہو گی۔ اس کے لیے تلسی کے پتے ایک گلاس پانی میں ڈالیں۔ اس میں تلسی کے 5-6 پتے ڈالیں اور پھر اسے اچھی طرح ابالیں۔ جب پانی آدھا رہ جائے تو چھان کر گلاس میں ڈال دیں۔ اب اس میں لیموں کا رس اور شہد ملا دیں۔ اس تلسی کی چائے آپ روزانہ پی سکتے ہیں۔ تلسی میں موجود خصوصیات آپ کو بیمار ہونے سے بھی بچائیں گی۔

 سرمائی مشروبات: سردیوں میں جسم کو گرم رکھنے اور جسم کی قوت مدافعت بڑھانے کے لیے آپ تلسی کی چائے، ادرک کا کاڑھا، دار چینی کی چائے اور ٹماٹر کا سوپ پی سکتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button