صحت مند غذا

ورلڈ فوڈ ڈے 2021: ورلڈ فوڈ ڈے کیوں منایا جاتا ہے؟ اس دن کی کیا اہمیت ہے۔

دنیا بھر میں 16 اکتوبر کو منایا جاتا ہے۔ جس کا مقصد خوراک اور بھوک کے بارے میں آگاہی پھیلانا اور لوگوں کو صحت مند خوراک کے استعمال سے آگاہ کرنا ہے۔ خوراک کا عالمی دن منانے کا مقصد بھوک اور بھوک سے متاثرہ لوگوں کو آگاہ کرنا ہے۔اور ہر کسی کو بھوک کے خلاف اقدامات کرنے کی ترغیب دینا ہے۔ خوراک کا عالمی دن دنیا کے 150 سے زائد ممالک میں منایا جاتا ہے۔ ورلڈ فوڈ ڈے مہم دنیا میں رہنے والے ہر فرد کے لیے غذائی تحفظ اور غذائیت سے بھرپور خوراک کی ضرورت کو یقینی بنانے کے لیے چلائی جاتی ہے۔ خوراک کو ہر فرد کا بنیادی اور بنیادی حق سمجھتے ہوئے یہ دن ہر فرد کو بھوک سے بچانے کے لیے منایا جاتا ہے۔ ہمیں خوراک کے عالمی دن کے آغاز  اس کی اہمیت اور اس وقت کے موضوع کے بارے میں تفصیل سے بتائیں۔

خوراک کا عالمی دن کب منایا جاتا ہے؟

world food day theme history in urdu
world food day theme history in urdu

ورلڈ فوڈ ڈے 16 اکتوبر کو دنیا کے 150 سے زائد ممالک میں منایا جاتا ہے۔ یہ دن 1979 سے ورلڈ فوڈ ڈے یا ورلڈ فوڈ ڈے کے طور پر منایا جا رہا ہے۔ ہنگری کے سابق وزیر زراعت اور خوراک ڈاکٹر پال رومانی نے سب سے پہلے اس دن کو منانے کی تجویز دی تھی جس کے بعد اس تجویز پر عمل کرتے ہوئے ورلڈ فوڈ ڈے منایا جا رہا ہے۔ اس دن کا جشن نومبر 1979 میں قائم کیا گیا تھا۔ یہ فوڈ اینڈ ایگریکلچر آرگنائزیشن کے رکن ممالک کی ایک جنرل کانفرنس میں قائم کیا گیا تھا اور اس کے بعد سے ہر سال منعقد کیا جاتا ہے۔ یہ دن خوراک اور زراعت کی تنظیم کے رکن ممالک کی 20 ویں جنرل کانفرنس میں تجویز کیا گیا تھا اور 1981 سے ہر سال منایا جاتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  آلو کھانے کے بہت سے فوائد ہیں ، جانتے ہیں کہ آلو ہاضمے کے لیے کتنے فائدہ مند ہیں۔

خوراک کا عالمی دن کیوں منایا جاتا ہے؟

ورلڈ فوڈ ڈے یا ورلڈ فوڈ ڈے دنیا کے 150 ممالک مل کر مناتے ہیں۔ 1981 سے یہ دن ہر 16 اکتوبر کو منایا جاتا ہے۔ ہر سال یہ دن ایک تھیم کے تحت منایا جاتا ہے۔ فوڈ اینڈ ایگریکلچر آرگنائزیشن (ایف اے او) کا قیام بھی 16 اکتوبر کو ہوا ، اس لیے اس دن کی اہمیت بھی بڑھ جاتی ہے۔ ہر قسم کی بیماریاں اور بیماریاں پوری دنیا میں بھوک کی وجہ سے لوگوں کو ہوتی ہیں۔ آج بھی ، ہر سال لاکھوں لوگ بھوک کی وجہ سے اپنی جان سے ہاتھ دھو بیٹھتے ہیں۔ ان چیزوں کو ذہن میں رکھتے ہوئے ، یہ دن پوری دنیا کے لوگوں کو بھوک کے خلاف آگاہ کرنے اور ہر فرد کے لیے غذائی تحفظ اور غذائیت سے بھرپور خوراک کو یقینی بنانے کے لیے منایا جاتا ہے۔

world food day theme history in urdu
world food day theme history in urdu

عالمی یوم خوراک 2021 تھیم۔

خوراک کا عالمی دن ہر سال دنیا بھر میں مختلف موضوعات کے ساتھ منایا جاتا ہے۔ اس بار عالمی یوم خوراک کا موضوع خوراک اور خوراک کی پیداوار اور بہتر زندگی پر مبنی ہے۔ عالمی یوم خوراک 2021 کا موضوع ہے "ہمارے اعمال ہمارا مستقبل ہیں – بہتر پیداوار ، بہتر غذائیت ، بہتر ماحول اور بہتر زندگی” زراعت اور خوراک کی تنظیم کے مطابق (ہمارے اعمال ہمارا مستقبل ہیں- بہتر پیداوار ، بہتر غذائیت ، بہتر ماحول اور ایک بہتر یہ دن زندگی کے موضوع پر پوری دنیا میں منایا جائے گا۔ جو کھانا ہم منتخب کرتے ہیں اور جس طرح سے ہم اسے استعمال کرتے ہیں وہ براہ راست ہماری صحت کو متاثر کرتا ہے اور یہ براہ راست زمین پر اثر انداز ہوتا ہے۔ اس بار اقوام متحدہ کی طرف سے ستمبر میں فوڈ سسٹم کا پہلا اجلاس بھی منعقد کیا جائے گا تاکہ آگاہی پھیلائی جا سکے اور خوراک کی کھپت اور پیداوار کو حکمت عملی بنایا جا سکے۔

 

ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ آج بھی دنیا بھر میں تقریبا 821 ملین لوگ دائمی طور پر غذائی قلت کا شکار ہیں ، 2015 میں 785 ملین ریکارڈ کیے گئے تھے۔ دنیا بھر میں غذائی قلت کا شکار 99 فیصد لوگ ترقی پذیر ممالک میں رہتے ہیں۔ خواتین دنیا کی غذائی قلت یا بھوک سے مرنے والی آبادی کا 60 فیصد ہیں۔ اور اس کے علاوہ ہر سال تقریبا 20 20 ملین نومولود کم پیدائشی وزن کے ساتھ پیدا ہوتے ہیں اور اس کی بنیادی وجہ غذائیت کی کمی ہے۔ غذائی قلت 5 سال سے کم عمر بچوں میں ہونے والی تمام اموات کا 50 فیصد ہے۔ ان اعدادوشمار کو دیکھ کر ایسا لگتا ہے کہ مقامی سطح پر بھی لوگوں کو غذائیت اور بھوک کے خلاف آگاہ کرنے کی ضرورت ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button