صحت مند غذا

گڑ کب اور کسے نہیں کھانا چاہئے؟ گڑ کے کچھ نقصانات جانیں۔

گڑ کو کس وقت کھانا جسم کے لیے نقصان دہ ہے: گڑ جسم کے لیے فائدہ مند ہے، لیکن اگر اسے صحیح وقت پر کھایا جائے۔

گڑ صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اس کے کھانے سے جسم کی کئی بیماریاں دور ہو جاتی ہیں۔ گڑ کیلشیم، آئرن، فولیٹ، فاسفورس، سیلینیم، پروٹین اور وٹامن بی 12 سے بھرپور ہوتا ہے۔ گڑ کا استعمال جسم کے لیے فائدہ مند ہے. لیکن اگر اسے صحیح مقدار میں استعمال کیا جائے۔ ویسے دن میں کسی بھی وقت گڑ کھایا جا سکتا ہے۔ لیکن اگر گڑ کو غلط وقت پر کھایا جائے تو یہ نقصان بھی پہنچا سکتا ہے۔ گڑ بچوں سے لے کر بوڑھوں تک باآسانی دیا جا سکتا ہے۔ آئیے جانتے ہیں کہ گڑ کب نہیں کھانا چاہیے۔

گڑ کب نہیں کھانا چاہیے؟(When should you not eat jaggery)

گڑ صحت کے لیے ایک نعمت ہے۔ لیکن اگر اسے صحیح وقت پر کھایا جائے۔ ایک دن میں 50 سے 60 گرام گڑ کھایا جا سکتا ہے۔ اگر آپ کو ذیابیطس ہے. تو گڑ کھانے سے پرہیز کرنا چاہیے۔ خون کی کمی دور کرنے کے لیے گڑ کو دو سے تین ماہ تک لگاتار استعمال کرنا چاہیے۔ گڑ ہیموگلوبن بڑھانے میں مدد کرتا ہے۔ ویسے تو گڑ دن میں کسی بھی وقت کھایا جا سکتا ہے۔ لیکن سونے سے پہلے گڑ کھانے سے پرہیز کرنا چاہیے۔ رات کو گڑ کا استعمال بھی دانتوں کے مسائل، جسم میں سوجن اور اسہال کا باعث بن سکتا ہے۔ گڑ کا استعمال تب ہی فائدہ مند ہوتا ہے. جب اسے محدود مقدار میں استعمال کیا جائے۔

worst-time-to-eat-jaggery-in-a-day-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

گڑ کھانے کے نقصانات.(disadvantages of eating jaggery)

بہت زیادہ گڑ کھانے سے صحت کے بہت سے مسائل پیدا ہو سکتے ہیں۔ اگر آپ زیادہ گڑ کھاتے ہیں. تو یہ آپ کی شوگر لیول کو بھی بڑھا سکتا ہے۔ دوسری طرف اگر آپ گرمیوں میں زیادہ گڑ کھاتے ہیں. تو ہاضمے کے مسائل بھی ہو سکتے ہیں۔ جن لوگوں کو کوئی بیماری ہے وہ ڈاکٹر سے بات کرنے کے بعد ہی گڑ کا استعمال شروع کریں۔

یہ بھی پڑھیں: ناخن بڑھانے کے بعد ناخن کمزور ہو جاتے ہیں؟ ناخنوں کی دیکھ بھال کیسے کریں۔

گڑ میں ملاوٹ کا پتہ کیسے لگائیں؟(How to detect adulteration in jaggery)

بازار میں گڑ کی کئی اقسام دستیاب ہیں۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں. کہ ہر گڑ خالص نہیں ہوتا؟ گڑ میں کئی قسم کی ملاوٹ کی جاتی ہے۔ اسے کھانے سے صحت سے متعلق کئی مسائل ہونے کا خدشہ رہتا ہے۔ گڑ میں ملاوٹ کا پتہ لگانے کے لیے اس کے رنگ کا مشاہدہ کریں۔ اگر گڑ کا رنگ سفید، ہلکا پیلا یا کچھ سرخ نظر آئے. تو اس کا مطلب ہے کہ گڑ میں ملاوٹ ہے۔ جبکہ اصلی گڑ کا رنگ بھورا ہوتا ہے۔ گڑ لینے سے پہلے اس کا رنگ ضرور دیکھ لیں۔ رنگ سے پہچان کر آپ بتا سکتے ہیں کہ یہ اصلی ہے یا نقلی۔

یہ بھی پڑھیں: یہ 5 گھریلو ٹوٹکے صبح کے وقت ایڑی کے درد سے چھٹکارا پائیں گے۔

worst-time-to-eat-jaggery-in-a-day-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

اس کے ساتھ ساتھ آپ پانی کے ذریعے اصلی اور نقلی گڑ کی بھی شناخت کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ کو ایک کپ پانی لینا ہوگا۔ اس میں گڑ کا ایک چھوٹا ٹکڑا ڈال دیں۔ اگر گڑ کے ٹکڑے بیٹھ جائیں تو سمجھ لیں کہ گڑ میں کچھ ملاوٹ ہوئی ہے۔ لیکن اگر گڑ خالص ہے. تو پانی میں مکمل طور پر گھل جائے گا۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button

Healthcareurduweb

"PLEASE DISABLE YOUR AD BLOCKER"