جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

دہی اور کیلے کو جلد پر لگانے سے بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

جلد کے لیے دہی اور کیلے کے فوائد: جلد کو خوبصورت اور بے داغ بنانے کے لیے آپ کیلے اور دہی کا استعمال کر سکتے ہیں۔ اس سے جلد چمکدار دکھائی دیتی ہے۔

Benefits of Yogurt and Banana for Skin : صحت مند اور خوبصورت جلد کے لیے آپ کیلے اور دہی کا استعمال کر سکتے ہیں۔ اس سے آپ کی جلد بے عیب اور چمکدار نظر آتی ہے۔ دراصل، ہم جلد کو خوبصورت بنانے کے لیے کئی طرح کی. کریمیں اور علاج استعمال کرتے ہیں. لیکن اس کے آپ کی جلد پر منفی اثرات مرتب ہوتے ہیں۔ بعض اوقات کیمیکلز کے استعمال کی وجہ سے آپ کی جلد کھردری اور پھیکی نظر آنے لگتی ہے۔ اس سے بچنے کے لیے آپ کیلا اور دہی استعمال کر سکتے ہیں۔ کیلا اور دہی آپ کی جلد کو چمکدار اور نرم بھی بنا سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ ان کے استعمال سے آپ کے مہاسوں اور مہاسوں کو دور کیا جا سکتا ہے۔ کیلے اور دہی میں موجود پروٹین آپ کی جلد کو سخت کرنے اور جھریوں کو دور کرنے میں مدد کر سکتے ہیں۔ یہ تیل اور خشک دونوں جلد کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔

جلد کے لیے کیلے اور دہی کے فوائد.(Benefits of banana and curd for skin)

1. چمکتی ہوئی جلد کے لیے.(For Glowing Skin)

کیلے اور دہی کے استعمال سے آپ کی جلد چمکدار نظر آتی ہے۔ اس میں موجود اینٹی آکسیڈنٹس اور وٹامن سی آپ کی جلد کو ڈیٹاکسفائی کرنے میں مددگار ثابت ہو سکتے ہیں۔ اس سے چہرے کے مردہ خلیات کو نکالنے میں مدد ملتی ہے جس کی وجہ سے چہرے پر نکھار آتا ہے۔ اس کے علاوہ وٹامن ای جلد کو اندر سے ٹھیک کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اس پیک کو آپ ہفتے میں ایک بار چہرے پر لگا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں- کیا کریم لگانے سے بھی چہرے پر چمک نہیں آتی؟ پھیکی جلد کو ٹھیک کرنے کے قدرتی علاج سیکھیں۔

2. مہاسوں کو دور کریں۔(Remove acne)

بہت سے لوگ ایکنی کے مسئلے سے پریشان ہیں۔ یہ مسئلہ تیل والی جلد والے لوگوں میں زیادہ عام ہے۔ اس سے جلد پھیکی اور پھیکی نظر آتی ہے۔ لیکن کیلے اور دہی میں موجود اینٹی ایکنی عناصر آپ کے چہرے کے مہاسوں اور مہاسوں کو ختم کرکے جلد کو بے داغ بنا دیتے ہیں۔ کیلے میں زنک کا عنصر بھی پایا جاتا ہے جو کہ پھنسیوں کو ٹھیک کرنے کے لیے استعمال ہوتا ہے۔ اس کی وجہ سے ایکنی کا مسئلہ بار بار نہیں ہوتا۔

yogurt-and-banana-benefits-for-skin-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

3. اینٹی ایجنگ پراپرٹیز.(Anti Aging Properties)

کیلے اور دہی کا فیس پیک آپ کی جلد کی بڑھاپے کو کم کر سکتا ہے۔ اس کی اینٹی ایجنگ خصوصیات چہرے کو جوان اور خوبصورت رکھتی ہیں۔ اس کے علاوہ اس میں موجود وٹامن سی اور ای باریک لکیروں اور جھریوں کو کم کرسکتے ہیں۔ یہ چہرے کو سخت کر سکتا ہے اور سورج کی شعاعوں سے ہونے والے نقصان کو کم کر سکتا ہے۔

4. تیل والی جلد سے چھٹکارا حاصل کریں۔(Get Rid of Oily Skin)

تیل والی جلد کی وجہ سے، آپ کی جلد پھیکی اور چپچپا لگ سکتی ہے۔ ایسی صورتحال میں آپ کیلے اور دہی کا استعمال جلد کو صاف اور بے داغ رکھنے کے لیے کر سکتے ہیں۔ دراصل ان میں لییکٹک ایسڈ جیسے عناصر پائے جاتے ہیں جو جلد کو تیل سے پاک اور نرم بناتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں- کیا جلد پر گندگی کی تہہ جمع ہو گئی ہے؟ ان اقدامات سے جلد کی گہری صفائی کریں۔

5. چہرے کو موئسچرائز کریں۔(Moisturize the face)

کیلے اور دہی کا فیس پیک آپ کی جلد کو ہائیڈریٹ اور نمی بخشتا ہے۔ یہ جلد کے مردہ خلیوں کو ہٹاتا ہے اور انہیں چمکدار بناتا ہے اور اس کی ہائیڈریٹنگ خصوصیات آپ کے چہرے کو غذائیت فراہم کرتی ہیں۔ اس سے آپ کی جلد کی خشکی دور ہو سکتی ہے۔

yogurt-and-banana-benefits-for-skin-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

استعمال کرنے کا طریقہ.(how to use)

1. اس کے لیے آپ کیلا، دہی اور شہد کا فیس پیک بنا سکتے ہیں۔ پھر آپ اسے چہرے پر لگا سکتے ہیں۔ اس کے بعد اس پیک کو 10 منٹ تک خشک ہونے دیں۔ پھر کچھ دیر بعد دھو لیں۔ اس سے چہرے کی نمی برقرار رہتی ہے۔

2. اس کے علاوہ جلد کو چمکدار بنانے کے لیے آپ کیلا، دہی اور وٹامن ای کے کیپسول بھی چہرے پر لگا سکتے ہیں۔ یہ جلد کو چمکدار اور بے داغ بنا سکتا ہے۔ اسے 10 منٹ تک چہرے پر لگا رہنے دیں۔ پھر ٹھنڈے پانی سے دھو لیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button